De Eenzame Eik - Amerongse Bos

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

djMelvee

Member
Lid geworden
1 mrt 2021
Berichten
68
Waarderingsscore
23
Punten
8
Leeftijd
30
Locatie
Zeeland
Allereerste mini-video gemaakt met mijn gloednieuwe Mini 2. Erg blij met de beelden, de kwaliteit en de potentie in deze drone! Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Puur om even te delen en de 4K export settings in mijn Premiere Pro te testen voor Youtube eigenlijk, maar ik dacht delen kan geen kwaad.

 
Ziet er strak uit! Ik ben onlangs ook begonnen met het vliegen van een drone en heb onlangs ook een video op YouTube gezet. Echter zijn mijn beelden niet zo strak qua kwaliteit als die van jou. Nog even verder sleutelen voor mij dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: djMelvee
Ziet er strak uit! Ik ben onlangs ook begonnen met het vliegen van een drone en heb onlangs ook een video op YouTube gezet. Echter zijn mijn beelden niet zo strak qua kwaliteit als die van jou. Nog even verder sleutelen voor mij dus.
Thanks Moesje! Leuk om te horen. Oefening baart kunst. Heb al wat ervaring qua vlogs maken etc. samen met mijn vriendin.
 
  • Leuk
Waarderingen: MoesjeMedia
Thanks Moesje! Leuk om te horen. Oefening baart kunst. Heb al wat ervaring qua vlogs maken etc. samen met mijn vriendin.
Jaa zeker. Het oefenen loont zich nu al. Van het weekend in Zeeland wezen vliegen in Domburg. Zo op het eerste gezicht al mooie beelden gemaakt. Nu kijken of ik deze mooi kan bewerken.

Ervaring is altijd handig natuurlijk :p
 
Grappig feitje, heb hier in Zeeland helemaal nog niets gedaan.. Ben in het weekend vaak in omgeving Rotterdam, wat lastig is met de drone vanwege Zestienhoven..
 
Ah ik zie nu pas dat je locatie Zeeland is. Dat is toevallig. Je moet echt gaan vliegen in Domburg, ik heb daar bij de watertoren vlogen en het werd net mistig. Ook het filmen boven het strand richting het water waarbij je het water het strand op ziet komen geeft mooie beelden.
 
Zeker van plan binnenkort keertje even naartoe te rijden inderdaad!