De Großglockner Hochalpenstraße

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
beste droners,

De Großglockner Hochalpenstraße is één van de mooiste bergwegen ter wereld en zeker de moeite waard om te bezichtigen.
Deze panoramische tolweg verbindt de deelstaat Salzburg met Karinthië.

veel plezier met het kijken en hoop dat jullie het iets vinden

gefilmd met mavic 2 pro en mini 2

Met vriendelijke groet
Travel & Drones

 
Prachtige beelden. Ben daar wel een keer of vijf/zes geweest (Edelweissspitze en zo). Zowel met de auto als op de motor.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Mooie video,
Als kind herinner ik me nog de indrukwekkende gletsjer onder het Franz Josef Haus. Jammer dat deze kennelijk niet meer bestaat.....
Met vriendelijke groet,
Alexander
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Als kind herinner ik me nog de indrukwekkende gletsjer onder het Franz Josef Haus. Jammer dat deze kennelijk niet meer bestaat.....
Met vriendelijke groet,
Alexander
Ja, daar is inderdaad jammer genoeg weinig meer van over ... :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Mooie video,
Als kind herinner ik me nog de indrukwekkende gletsjer onder het Franz Josef Haus. Jammer dat deze kennelijk niet meer bestaat.....
Met vriendelijke groet,
Alexander
Ik heb verder in het forum nog een filmpje erop gezet met de gletjer er in. maar is nog wel een stuk van over

 
  • Leuk
Waarderingen: Ardjoen
Ja, precies. Ik was hier in 2019 voor het laatst.
Ik kan me nog goed herinneren dat je rond 1970 zo vanuit de lift vlot het ijs op stapte. Tegenwoordig is het een flink stuk lopen naar wat er nog van de gletsjer over is.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: Travel and Drones
Hele mooie opnames van een prachtige omgeving. Welke fly app gebruiken jullie om te checken of je op deze locaties in het buitenland mag vliegen?