De wesp en zijn moeder

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Heb jij een Parrot Anafi ?
Zo ja, ik heb een YouTube filmpje gezien, waar die als stilste drone er uit kwam.
 
Heb jij een Parrot Anafi ?
Zo ja, ik heb een YouTube filmpje gezien, waar die als stilste drone er uit kwam.

Ja fantastisch klein dronetje. Heel licht en kan goed tegen wind. Ik heb mn phantom 4 pro verkocht en heb de mavic 2 pro aangeschaft. Ik gebruik de anafi als backup en om vanaf een boot te laten opstijgen. Je zet hem aan en gooit hem in de lucht , dan gaat ie hoveren en kun je hem laten vliegen . Mbt geluid, hier kan geen enkele andere drone aan toppen. Je hoort hem praktisch niet. Ook 4k footage en je kunt de camera recht omhoog doen en hij kan met 1 batterij 22-25 minuten vliegen. Ik was toen ik hem kocht aan t twijfelen tussen mavic air en deze. Ben blij dat ik deze gekozen heb.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Zelf vlieg ik met een Mavic Pro Platinum, maar volgens het filmpje is de Anafi iets stiller.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Zelf vlieg ik met een Mavic Pro Platinum, maar volgens het filmpje is de Anafi iets stiller.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Ja klopt heb ook gevlogen met platinum , maar anafi is veel stiller . In iedergeval krijg geen aandacht van mensen. Anafi lijkt ook op een speelgoed drone( maar is het niet)en lijkt er vaak op dat mensen het blijkbaar minder erg vinden naar mijn mening


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB