Deze zomer ga ik live op locatie.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
23 jan 2021
Berichten
42
Waarderingsscore
20
Punten
8
Leeftijd
66
Locatie
julianadorp
Website
www.dutchdigitaldude.com
Eerste test gelukt live drone beelden op locatie. Live met atem video switcher op 4G. Volgende keer heb ik alle details wel opgelost. Misschien leuk om te kijken. Deze zomer ga ik live met drone beelden op locatie wordt dus vervolgt... Details: 4 camera inputs. alles draait op 12 en 5 volt. Live Drone beelden via de HDMI out van de remote. Er kunnen 2 drones tegelijk live. Laten we hopen dat t gauw knap weer wordt, ik heb er zin in. Weet dat dit nog niet goed is maar blijft leuk om te delen.
Live test op locatie
 
Ik kijk er alvast naar uit. Hou ons op de hoogte. Fijn om te delen.
 
wat ik mij afvraag als beginner, hoe hou je de (wifi) internet kosten binnen de perken als je zo bezig bent !
ik heb zelf gemerkt dat bij mij de MB's harde erdoor gingen dan dat mijn Drone kon vliegen, moet ik ook eerlijk bekennen dat ik mogelijk wat verkeerde instellen heb tussen mijn phone/controller en Drone. maar daar ben ik dan ook een beginner voor.
 
wat ik mij afvraag als beginner, hoe hou je de (wifi) internet kosten binnen de perken als je zo bezig bent !
ik heb zelf gemerkt dat bij mij de MB's harde erdoor gingen dan dat mijn Drone kon vliegen, moet ik ook eerlijk bekennen dat ik mogelijk wat verkeerde instellen heb tussen mijn phone/controller en Drone. maar daar ben ik dan ook een beginner voor.

Na wat test uitzendingen valt dit erg
Mee. Ongeveer 1gb data gebruik in een klein uurtje. Maar dit hangt allemaal af van de stream kwaliteit natuurlijk.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app