Dit is ‘m dan: de nieuwe DJI Mavic 3

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.279
Waarderingsscore
2.915
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Dit is ‘m dan: de nieuwe DJI Mavic 3

Na alle productdetails die afgelopen week verschenen over de aanstaande Mavic 3 van DJI zijn er nu ook een tweetal eerste foto’s van de drone uitgelekt. De foto’s bevestigen het plaatje dat zich al begon af te tekenen: de Mavic 3 wordt een allround drone en een logische upgrade voor mensen die nu nog vliegen met de Mavic 2 Pro of Zoom, alhoewel het nog onduidelijk is of de Mavic 3 wel of geen Cx-label zal dragen.

Lees verder
 
Volgens mij is het helemaal niet onduidelijk of er al dan niet een Cx-label op de M3 komt.
Die komt er [volgens mij] NIET, volgens de EU regelgeving dienen dan de propellers beschermd te zijn om eventuele verwondingen te voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Erwin Bolink
Volgens mij is het helemaal niet onduidelijk of er al dan niet een Cx-label op de M3 komt.
Die komt er [volgens mij] NIET, volgens de EU regelgeving dienen dan de propellers beschermd te zijn om eventuele verwondingen te voorkomen.
Dat is inderdaad waar ik ook op zit te wachten voordat ik een zwaardere drone aanschaf.
Mooie drone alleen jammer als je er straks alleen maar mee in de A3 klasse zou mogen vliegen.