DJI adviseert app-update in verband met aanstaande wijziging kaartsysteem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.916
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI adviseert app-update in verband met aanstaande wijziging kaartsysteem

In verband met een aankomende wijziging in de manier waarop kaartinformatie tijdens dronevluchten wordt getoond, raadt DJI gebruikers aan om hun drone-app of controller zo spoedig mogelijk te updaten naar de laatste versie. Het gaat onder andere om DJI GO, DJI GO 4, DJI GS RTK, DJI Fly en DJI Pilot / Pilot 2.

Lees verder
 
Geprobeerd, maar krijg steeds: server error.
Gisteren kreeg ik dezelfde melding.
DJI Fly app op android.
 
Je moet iig niet updaten via de Play store, maar de Android app rechtstreeks bij DJI downloaden.
Sinds een aantal versies terug moet dit werken via de update knop in de DJI FLY app zelf. ZO update ik hem altijd.
Bij opstart krijg ik normaal ook een melding dat er een nieuwe versie is.

Zal eens op de dji site kijken of hier een andere versie op staat, maar bijzonder dat updaten zoals het altijd ging (en dus idd niet via de play store) niet (meer) werkt nu.
 
DJI adviseert app-update in verband met aanstaande wijziging kaartsysteem
In verband met een aankomende wijziging in de manier waarop kaartinformatie tijdens dronevluchten wordt getoond, raadt DJI gebruikers aan om hun drone-app of controller zo spoedig mogelijk te updaten naar de laatste versie. Het gaat onder andere om DJI GO, DJI GO 4, DJI GS RTK, DJI Fly en DJI Pilot / Pilot 2.

Lees verder
Via de lees verder op de site gekomen en zie er staan:

In onderstaande tabel kun je zien om welke apps het gaat en naar welk versienummer de app geupdate moet worden.
en dan staat er
DJI Flyv1.6.8DJI RC, DJI RC Pro en DJI Smart Controller
Maar volgens mij had ik 1.6.8 en via de DJI nu zie ik na update App Version 1.8.0 staan
Dat zou moeten kloppen ...toch?
 
Ik heb via de website nu ook 1.8 van de dji fly app er maar handmatig opgezet.

Server bleef errors geven en ook geen melding dat er een nieuwe versie was van de app als ik hem opstartte
 
inderdaad 1.8.0 gewoon via de dji fly app kunnen updaten, geen problemen met updaten.
 
En wat nou als je de controller nà 25-11 update? Geeft dit dan storingen?