DJI brengt instapmodel Mini SE uit in de VS

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.916
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI brengt instapmodel Mini SE uit in de VS

Zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven heeft DJI in de VS een nieuw model drone geïntroduceerd, de Mini SE. Het lijkt te gaan om de oorspronkelijke Mavic Mini, maar dan met de controller van de Mini 2. De drone is opgedoken op de website van de Amerikaanse winkelketen Walmart.

Lees verder
 
Aan de kleur te zien heeft hij ook de props van de Mini 2. Ik meen gelezen te hebben dat die van de Mavic mini nogal slap waren?
 
Dat zou inderdaad fijn zijn. Ik zit te wachten op litchi app ondersteuning met active track.
En anders ik wel. Ik heb nu ook een nutteloze Litchi app :mad::mad::mad::mad:
EN de D-cinelike not to forget:p

Ik blijf het opmerkelijk vinden deze reacties, Als het echt zo belangrijk is waarom schaf je dan jet een drone aan waar dit allemaal opzit ?
 
Ik blijf het opmerkelijk vinden deze reacties, Als het echt zo belangrijk is waarom schaf je dan jet een drone aan waar dit allemaal opzit ?
Lijkt mij niet erg moeilijk om te begrijpen als je een beetje bekend bent in de DJI drone filosofie.;)
 
Die heb ik ook, namelijk een mavic pro. Maar een mini 2 mag op meer locaties ingezet worden. Of kent u nog andere 249 grams drone met die functies en camerakwaliteit?
Ik blijf het opmerkelijk vinden deze reacties, Als het echt zo belangrijk is waarom schaf je dan jet een drone aan waar dit allemaal opzit ?

Verzonden met mijn CPH2025 en de Dronepilots.nl app
 
Behalve die zino mini pro die nog al wat issues heeft ken ik er geen 1
Bivoorbeeld e Fimi X8 Mini ? Smarttrack / Waypoints / Precicion landing / 4K HDR Sony beeldsensor / Hisilicon Prof. image processor / H265 codec.
De Zino Mini Pro komt pas halverwege deze maand op de markt dus laten we nog even wachten met stemmingmakerij.
 
Is geen stemming makerij maar een observatie. Hij crashte tijdens de presentatie van hubsan zelf en het leek erop dat men geen controle meer over de drone had. Op verschillende opnames die ik gezien heb van reviewers zat jello of veel ruis. Ik hoop dat het kinderziektes zijn want het zag er veelbelovend uit.

Ik zal eens kijken naar de fimi x8 mini, was deze niet zwaarder dan 250 gram?
Bivoorbeeld e Fimi X8 Mini ? Smarttrack / Waypoints / Precicion landing / 4K HDR Sony beeldsensor / Hisilicon Prof. image processor / H265 codec.
De Zino Mini Pro komt pas halverwege deze maand op de markt dus laten we nog even wachten met stemmingmakerij.

Verzonden met mijn CPH2025 en de Dronepilots.nl app
 
Is geen stemming makerij maar een observatie. Hij crashte tijdens de presentatie van hubsan zelf en het leek erop dat men geen controle meer over de drone had. Op verschillende opnames die ik gezien heb van reviewers zat jello of veel ruis. Ik hoop dat het kinderziektes zijn want het zag er veelbelovend uit.
Ik ben benieuwd naar een voorbeeld, graag wel een voorbeeld waaruit blijkt dat het daadwerkelijk om een Zino Mini Pro gaat.

was deze niet zwaarder dan 250 gram?
Met 'pro' batterij 245 gram
 
Laatst bewerkt:
Dat is idd een interessant artikel en bedankt voor de uitgebreide review.
Alleen, na mijn laatste bestelling bij eglobalcentral... is mijn 'goesting' om buiten de EU te bestellen beetje over. En sindsdien hebben ze de regels in België nog verstrengd.

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
 
Ik ben benieuwd naar een voorbeeld, graag wel een voorbeeld waaruit blijkt dat het daadwerkelijk om een Zino Mini Pro gaat.
Oh ja, die tientallen video's gemaakt met drones die nog niet uit zijn.... mooie clickbaits...

Je ziet nooit de drone zelf. De eerste video die ik van de Fimi X8 Mini zag eindigde met een landing waarbij de camera verticaal naar beneden gericht stond en daar zag je op het einde duidelijk dat de piloot een DJI controller in zijn handen had! En dan toch beweren dat het de Fimi was....
Moet je eens opletten: regelmatig is het bij dit soort video's niet mogelijk om te reageren.

Maar eerlijk is eerlijk, ondanks de humoristische presentatie van Hubsan, is er nog niemand die eerlijk kan oordelen over de kwaliteiten van deze drone; dat is alles gebaseerd op historie, vooroordelen en voorgevoel...
Ik vergeet één van de eerste Chinese auto's niet die compleet gevloerd werd door de Europese NCAP crash tests. Daar werd door iedereen nogal lachend over gedaan en men was niet verwonderd, want het was nu eenmaal een Chinees merk. Een aantal jaren later werd de Qoros 3 door Euro NCAP uitgeroepen tot de veiligste auto van 2013, boven alle hier bekende Duitse, Franse en Japanse namen!

Gewoon afwachten tot de eerste (eerlijke) reviews... Ze maken in ieder geval genoeg tongen los en dat kan ook in het voordeel werken voor DJI aanhangers!
 
crashvideo.

En bedankt voor de uitleg van de fimi.

Verzonden met mijn CPH2025 en de Dronepilots.nl app
Deze video is al genoeg genoemd en gedeeld, maar voorbeelden waaruit blijkt dat het om een Zino Mini Pro gaat, heeft betrekking op videobeelden waarvan beweerd wordt dat die met de Zino Mini gemaakt zijn en daar wordt inderdaad nooit bewijs bij geleverd dat dit al de nieuwe Hubsan zou zijn....
 
DJI brengt instapmodel Mini SE uit in de VS
Zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven heeft DJI in de VS een nieuw model drone geïntroduceerd, de Mini SE. Het lijkt te gaan om de oorspronkelijke Mavic Mini, maar dan met de controller van de Mini 2. De drone is opgedoken op de website van de Amerikaanse winkelketen Walmart.

Lees verder
Volgens o.a. dit bericht is het nog even de vraag welke controller er mee geleverd gaat worden:
DJI Mini SE
 
Dat is idd een interessant artikel en bedankt voor de uitgebreide review.
Alleen, na mijn laatste bestelling bij eglobalcentral... is mijn 'goesting' om buiten de EU te bestellen beetje over. En sindsdien hebben ze de regels in België nog verstrengd.

Verzonden met mijn SM-G965F en de Dronepilots.nl app
Die regels zijn overal hetzelfde in de EU, vanaf 1 juli ook onder de 22 euro inklaring/btw etc. eglobalcentral staat ook niet echt goed bekend (levertijden, fraude met inklaren/btw)