DJI Care refresh service

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Roy1987

New Member
Lid geworden
23 jun 2022
Berichten
4
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
37
Locatie
Venlo
Allen,

Ik wil even met jullie delen dat de service van DJI echt super is, dinsdag mijn drone aangeboden ter reparatie na een aanvaring met een muur.
Glimbal stond niet meer recht en bij het vliegen werd de positie alleen maar erger.

DJI heeft woensdag de drone in ontvangst genomen waarna direct een nieuwe is toegestuurd die ik vandaag ontvangen heb.

Na het versturen ben ik zelfs nog gebeld door DJI zelf met de melding dat er een nieuw device onderweg was en dat ik deze asap kon ontvangen.

Dus voor zover alleen maar een prima review voor deze!
 
Ik neem aan dat je bedoeld dat er een andere is toegestuurd.

Ik weet namelijk dat DJI het recht zich voorbehoud om refurbished modellen als replacements in te zetten.
Hier is niets mis mee! Maar de term "niruwe" versus "andere" kan wel een wezenlijk verschil zijn.
Refurbished modellen zijn altijd gecontroleerd door de fabrikant of een kwaliteitsteam en voldoen net zo goed aan de eisen die ze stellen als nieuwe exemplaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: cis, Janosh en Roy1987
Zag er behoorlijk als nieuw uit, sealed box incl. alle stickers die af fabriek geplaatst worden..

Weet niet of dit bij een refurbished model ook zo is?

Iemand hier ervaring mee?
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn.Gr
Ik heb twee weken terug een mini 3 pro in het water laten kletteren, ook keurig binnen no time een nieuwe gekregen onder de fly-away policy. Kostte wel 250 EU omdat t natuurlijk mijn eigen schuld was, maar wel netjes :)
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL