DJI Care refresh

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ik heb ook een DJI Care Refresh afgesloten gelijk bij de aankoop. Een week of 6 later kreeg ik een crash en heb de Mavic opgestuurd naar DJI. Al met al duurde het proces voordat ik de Mavic terug had wel 4 weken.
Ik kon het hele proces volgen en op het laatste punt 'de kosten' snapte ik niet zo goed wat er aan de hand was. Kosten € 386,- en een korting van € 386,-. Er was een GPS fout geconstateerd en ik heb raar genoeg, een nieuwe Mavic toegestuurd gekregen. Nergens kan ik uit de documentatie opmaken dat mijn DJI Care Refresh is aangesproken.
Dus ik ga er vanuit dat ik nog 2 x recht heb, maar ik hoop dat niet te hoeven aan te spreken.
Vlieg veilig.
 
Ik heb dit bij de mediamarkt niet gezien om dit af te sluiten, maar is dus ook niet rechtstreeks via DJI aangekocht.
Maar hoe werkt het? Je sluit voor 1 jaar DJI Care Refresh af en dan heb je 2x recht op hulp.
 
Ja idd je sluit voor 1 jaar (max) een contract af. Kost iets van € 119,- en dan kun je 2 x een beroep doen. De eerste keer kost dat € 99,- en de tweede keer 139,- bij een total-loss crash.
Dus voor max € 357,- heb je recht op 2 vervangingen. zie ook DJI Care Refresh. Daar heb ik het gekocht.