DJI.com

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

George S

New Member
Lid geworden
18 dec 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
63
Locatie
Grijpskerk
ik ben op zoek naar een DJI air2S met smartcontroller.
Helaas (of ik zoek niet goed) is deze nergens te koop.
Waar ik hem wel gevonden heb is DJI.com en volgens de gevoerde c hat kunnen zij deze binnen 3-5 werkdagen leveren.
Dus iemand hier ervaring met rechtstreekse aankopen via DJI
 
Hoi, wel eens iets besteld via DJI direct maar dat waren enkel Mini2 props en Propguards. Geen problemen mee gehad. Wordt uit Duitsland verzonden met DHL.

De oude Smart Controller zie ik bij overal op uitverkocht en tevens dat die niet meer op voorraad komt. Lijkt er dus op dat DJI een tijdje geleden de oude Smart Controllers met korting van de hand deed om zo de voorraad van de planken af te krijgen aangezien de DJI RC Pro eraan zat te komen (met op dit moment enkel nog ondersteuning voor DJI Mavic 3 and DJI Air 2S)

Tja, en de DJI RC Pro met 999 Euro is een bak duurder dan de oude Smart Controller. Beetje gemiste kans van DJI (afgezien van het grote prijsverschil Smart Controlller---DJI DC Pro) aangezien ze de oude Smart Controller al niet meer schijnen te leveren maar de nieuwe DJI DC Pro nog b.v. een Mini2 niet ondersteund.

Je beoogde combo Air2S-Smart Controller zou dus wel eens wat duurder (+- 400 Euro) duurder uit kunnen gaan vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: George S