Dji drone mini 4 pro

Agaam

Member
Lid geworden
20 jul 2024
Waarderingsscore
15
Punten
8
Leeftijd
62
Even een vraag iemand ervaring met deze zaak? bied namelijk voor 540 euro een complete fly combo aan, doen of niet

Red flag nr 1: De link werkt niet
red flag nr 2: De prijs

Correctie, link werkt wel. Ik had mijn vpn aanstaan.
Gewoon achteraf betalen met Klarna. Kijken of ie voldoet aan je verwachtingen en dan gewoon betalen.

Laatst bewerkt:
Precies, bestellen en kiezen voor achteraf betalen met klarna. komt het niet aan, betaal je ook niet.

Red flag nr 1: De link werkt niet
red flag nr 2: De prijs

Correctie, link werkt wel. Ik had mijn vpn aanstaan.
Gewoon achteraf betalen met Klarna. Kijken of ie voldoet aan je verwachtingen en dan gewoon betalen.
Heb hem besteld, wordt vervolgd zeg maar.

Wanneer ik bestel via Klarna, krijg ik een scherm om in te loggen bij mijn ING-rekening. Dat vertrouw ik niet...
Daarna kom ik in een ING-inlogscherm voor inlognaam en wachtwoord.

Schijnt wel ok te zijn, ik heb een DJI Neo Fly More Combo besteld voor € 174,50

Laatst bewerkt:
Wanneer ik bestel via Klarna, krijg ik een scherm om in te loggen bij mijn ING-rekening. Dat vertrouw ik niet...
Deze tekst, daarna kom ik in een ING-inlogscherm voor inlognaam en wachtwoord.

Hallo Afb De Vries, laten we controleren of jij het echt bent.

Inloggen bij je bank helpt ons bij het verifiëren van jouw identiteit.
We slaan je inloggegevens niet op
Geen zorgen Jouw gegevens zijn versleuteld en beschermd.
wanneer je klarna voor de eerste keer gebruikt moet je een account aanmaken. Daar hoort een bepaalde mate van verificatie bij.

Heb alles goed gecheckt, lijkt me wel ok. Ook even nagelezen bij ING.
De URL was van de ING.

Toch te mooi om waar te zijn, nieuwe DJI-drone voor de helft van het geld? We gaan het zien!

Daarna kom ik in een ING-inlogscherm voor inlognaam en wachtwoord.

Schijnt wel ok te zijn, ik heb een DJI Neo Fly More Combo besteld voor € 174,50
Ja klopt, ik had al klarna, maar boven 500 euro even verifiëren. als dit allemaal goed gaat ga ik ook even de Dji Neo Fly bestellen.

Bij bestellen moet je akkoord gaan met de algemene voorwaarden, maar wanneer je op de link klikt kom je niet bij de algemene voorwaarden...... Ik ben heel benieuwd of iemand inderdaad de bestelde drone binnenkrijgt.
Bij de KVK kan ik ze niet vinden dus ik ben bang dat het scam is

En de domeinnaam is pas 5 weken geleden geregistreerd bij whois.com. Ook niet vertrouwenwekkend.
1739746287138.png

Het begint een aardig lang draadje te worden, dus doe ik ook maar even een duit in het zakje.

Het komt behoorlijk bedenkelijk over. Ongeloofwaardige kortingen. Geen reviews of verwijzingen naar dit bedrijf op andere platformen. En wat SnitserNL zegt, er is geen bedrijfsinformatie aanwezig.

Ze hebben wel werk gemaakt van de site. dat dan weer wel.

Opmerkelijk ook dat men een breed scala aan diensten aanbiedt:
1739780008524.png

En dat voor een veelheid aan marktsegmenten:

1739780077730.png

Maar dan in de webshop enkel een handjevol consumentendrones aanbiedt, en dat dan ook nog tegen afbraakprijzen:

1739780112322.png

Er zal (in het geval je pas bij aflevering hoeft te betalen) vast wel iets geleverd worden, maar of dat de gekochte drone is, dat waag ik te betwijfelen ....

Een overdaad aan alarmbellen.

Ook nog niets ontvangen, geen bevestiging van de bestelling. Ik denk dat ik er niets meer van hoor. Via Klarna achteraf betalen, daar hebben ze niets aan. Mensen die bestellen en meteen betalen, die zijn waarschijnlijk hun geld kwijt...

Ook nog niets ontvangen, geen bevestiging van de bestelling. Ik denk dat ik er niets meer van hoor. Via Klarna achteraf betalen, daar hebben ze niets aan. Mensen die bestellen en meteen betalen, die zijn waarschijnlijk hun geld kwijt...
Ik heb al contact met ze gehad, ze proberen het vandaag te versturen.