Gisteren thuis de mini 2 gecheckt, telefoon aangesloten op remote, en laten kijken naar updates. Althans dat was de bedoeling.
Helaas verdwijnt de dji fly app net zo snel uit beeld als deze in beeld is gekomen, en zelfs na herhaaldelijk aanklikken is er geen enkele verandering en blijft de app crashen. Telefoon opnieuw opgestart, probleem blijft.
De samsung galaxy s20 van mijn werkgever geeft vervolgens aan dat ik niet de bevoegdheid heb om dit te downloaden... heb systeembeheer gebeld, zegt dat in je prive gedeelte gewoon moet kunnen doen wat je wilt.
Gekke is dat de fly app altijd top gefunctioneerd heeft, ook op deze foon. Wel zegt systeembeheerder dat als de app niet in de playstore staat het eigenlijk een 'schimmige' app is en dat die uberhaubt niet gedownload kan worden ???
Raar, hij functioneerde toch ?
Is de conclusie dat als het niet in de appstore staat het ook niet te installeren is op mijn telefoon ?? Waarom functioneerde het eerst wel en nu niet?
Als ik naar downloadcentr van DJI ga en daar V.1.7.4 voor android opnieuw probeer te installeren, zelfde probleem, telefoon blijft foutmelding geven...
KORTOM : ik kan niet NIET VLIEGEN met mijn werktelefoon en drone... mini 2
VRAGEN:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Iemand enig idee waar dit aan ligt of wat ikzelf wellicht niet goed doe ?
Ik zou graag met een tablet vliegen _ maar zou dit probleem zich dan ook weer voor doen omdat de app niet in de playstore staat?
Welke tablet zou ik het best kunnen nemen als ik toch voor een samsung zou gaan?
Kan ik beter een prive telefoon kopen? In de hoop dat het probleem zich hier dan niet voordoet ? Kanttekening : systeembeheer meld me dat het probleem zich ook bij andere telefoons zich voor zou gaan doen... ??
Oke, een hoop vragen... maar ik baal hier enorm van en zit even met m'n handen in het haar. Weet niet wat ik moet doen.
Is er iemand die met mij hierover kan brainstormen richting een oplossing?
Helaas verdwijnt de dji fly app net zo snel uit beeld als deze in beeld is gekomen, en zelfs na herhaaldelijk aanklikken is er geen enkele verandering en blijft de app crashen. Telefoon opnieuw opgestart, probleem blijft.
De samsung galaxy s20 van mijn werkgever geeft vervolgens aan dat ik niet de bevoegdheid heb om dit te downloaden... heb systeembeheer gebeld, zegt dat in je prive gedeelte gewoon moet kunnen doen wat je wilt.
Gekke is dat de fly app altijd top gefunctioneerd heeft, ook op deze foon. Wel zegt systeembeheerder dat als de app niet in de playstore staat het eigenlijk een 'schimmige' app is en dat die uberhaubt niet gedownload kan worden ???
Raar, hij functioneerde toch ?
Is de conclusie dat als het niet in de appstore staat het ook niet te installeren is op mijn telefoon ?? Waarom functioneerde het eerst wel en nu niet?
Als ik naar downloadcentr van DJI ga en daar V.1.7.4 voor android opnieuw probeer te installeren, zelfde probleem, telefoon blijft foutmelding geven...
KORTOM : ik kan niet NIET VLIEGEN met mijn werktelefoon en drone... mini 2
VRAGEN:
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Iemand enig idee waar dit aan ligt of wat ikzelf wellicht niet goed doe ?
Ik zou graag met een tablet vliegen _ maar zou dit probleem zich dan ook weer voor doen omdat de app niet in de playstore staat?
Welke tablet zou ik het best kunnen nemen als ik toch voor een samsung zou gaan?
Kan ik beter een prive telefoon kopen? In de hoop dat het probleem zich hier dan niet voordoet ? Kanttekening : systeembeheer meld me dat het probleem zich ook bij andere telefoons zich voor zou gaan doen... ??
Oke, een hoop vragen... maar ik baal hier enorm van en zit even met m'n handen in het haar. Weet niet wat ik moet doen.
Is er iemand die met mij hierover kan brainstormen richting een oplossing?
Laatst bewerkt: