Dji fpv drone mijn eerste ervaring

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Woensdagavond besteld , donderdagochtend gekregen , vandaag gevlogen.
de dji fpv drone.

Conclusie:een heeeel andere ervaring dan vliegen met de mini’s en mavics
Supersnel
Nog geen acrobatische kunsten uitgevoerd,daar moet ik nog ff mee oefenen in de simulator

Veel kijkplezier deze 2 minuten

 
Omgeving Ankeveense plassen toch?
Waar is de waarnemer?


'We thought that we had the answers, it was the questions we had wrong'
 
Super mooi, maar helaas niet in mode 4 te vliegen, bij drie stopt het..... wat ik gezien heb in de filmpjes.....
 
Hele gave drone zat net het filmpje van Bright te kijken en dacht zal iemand op het forum hem al hebben. Het filmpje is inderdaad net of hij met een gewone drone is gemaakt maar oefening baart kunst dus heel veel succes met oefenen en we zien graag meer filmpjes

Verzonden met mijn GM1903 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Hele gave drone zat net het filmpje van Bright te kijken en dacht zal iemand op het forum hem al hebben. Het filmpje is inderdaad net of hij met een gewone drone is gemaakt maar oefening baart kunst dus heel veel succes met oefenen en we zien graag meer filmpjes

Verzonden met mijn GM1903 en de Dronepilots.nl app

Thanks , ik ga binnenkort de sim in.
Eerst de drone n beetje leren kennen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Indrukwekkend. Ik zit te wachten op de Mavic 3 (met Cx label) en doe ik er ook zo'n Dji-bril bij maar ik begin nu toch wel erg te twijfelen.
 
Indrukwekkend. Ik zit te wachten op de Mavic 3 (met Cx label) en doe ik er ook zo'n Dji-bril bij maar ik begin nu toch wel erg te twijfelen.
Dank je wel
Ja die fpv is heel andere koek dan de gewone mavics.
Mbt drone met cx labels, ik heb zo’n vermoedendat die voorlopig niet komen.
Want volgens mij heeft niemand een idee hoe ze dit aan moeten gaan pakken.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Mooi filmpje.

Hier: vrijdag besteld, zaterdag beide a1/a3 gehaald, zondag gevlogen.

Leuk om samen een hobby met overlap te hebben: mijn man houdt meer van het stuntvliegen, ik van cinematic vliegen en de mooie beelden (bewerken).

Met de Mini 2 en deze fpv beide blij!
 
Laatst bewerkt:
Mooi filmpje.

Hier: vrijdag besteld, zaterdag beide a1/a3 gehaald, zondag gevlogen.

Leuk om samen een hobby met overlap te hebben: mijn man houdt meer van het vliegen, ik van de mooie beelden (bewerken).

Met de Mini 2 en deze fpv beide blij!

Leuk dat je ook 2 verschillende drones hebt.
En fijn dat jullie 1 team zijn mbt vliegen en bewerken.
Ik heb mn vrouw ook proberen te overtuigen maar tot nu toe nog niet gelukt , maar dat heeft ook weer het voordeel dat ik kan vliegen en bewerken , 2 leuke hobbies ipv 1


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Het scheelt wel dat we elkaar kunnen helpen bij het spotten. Maar we zitten met smart op de extra accus te wachten. Nu moeten we om de beurt... accu opgeladen = 'start jij de auto vast?'
 
Het scheelt wel dat we elkaar kunnen helpen bij het spotten. Maar we zitten met smart op de extra accus te wachten. Nu moeten we om de beurt... accu opgeladen = 'start jij de auto vast?'

Ja die extra batterijen zijn ook besteld maar duurt even , gemiddelde verzendtijd uit china is rond 9-11 dagen
Ik heb een 12 naar 220 v car charger in de auto. Ff met de fpv drone vliegen, dan 2 batterijen van mn mp2 of mini 2 leeg vliegen en vervolgens weer de fpv. Dan is t wel genoeg geweest voor die dag


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Heb jij de accus voor je fpv al binnen? Ik zag dat ze bij de bekende grote webwinkels nog niet leverbaar zijn. Bij DJI besteld, maar ook nog in behandeling...

En weet je of/hoe het mogelijk is om de scherminfo zoals in de goggles op te nemen? Het 'brilbeeld'?
 
Laatst bewerkt:
Heb jij de accus voor je fpv al binnen? Ik zag dat ze bij de bekende grote webwinkels nog niet leverbaar zijn. Bij DJI besteld, maar ook nog in behandeling...

En weet je of/hoe het mogelijk is om de scherminfo zoals in de goggles op te nemen? Het 'brilbeeld'?

Bats 5 maart besteld maar nog “to be shipped”, ik verwacht ze einde van volgende week.
Wel komt de motion controller hopelijk eind van deze week.
het is niet mogelijk om de scherminfo op tenemen zover ik weet.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
De accu's zijn gisteren binnen gekomen. :)

Hoe bevalt de motion controller?
 
De accu's zijn gisteren binnen gekomen. :)

Hoe bevalt de motion controller?

Oh dat is mooi, die van mij staan vandaag gepland om geleverd te worden. Maar hoe t nu uitziet denk ik dat ik nog 2 ga bestellen , 10-12 minuten vliegen is vrij weinig.
Tja die motion controller is leuk voor erbij en om mee te vliegen, maar om te filmen en cinematisch te vliegen vlieg ik toch liever met de gewone controller. Ook met de mc in harde wind vliegen vind ik het niet zo stabiel.
Trouwens je kan ook niet in manual vliegen met de mc. Maar tis n leuk speeltje voor erbij


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: HPT en Dany FeelGood
Ja, Xtra accu's is echt een MUST,!!!!
Na 1 accu heb je eigelijk pas je beeld getest (waar het goed is of niet) en zijn je duimpjes pas warm gedraait.

Hopelijk komen ze snel op voorraad bij MM ofzo.



Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app