Mini 2 DJI geeft Mini 2 forse update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.247
Waarderingsscore
2.889
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI geeft Mini 2 forse update

DJI heeft een nieuwe firmwareupdate beschikbaar gemaakt voor de populaire Mini 2 drone en de bijbehorende controller. De update brengt flink wat verbeteringen met zich mee, waaronder de mogelijkheid om tot 60 fps te filmen in 2,7K resolutie en de optie om in te zoomen tijdens het fotograferen. Ook heeft DJI een aantal bugs verholpen.

Lees verder
 
DJI geeft Mini 2 forse update

DJI heeft een nieuwe firmwareupdate beschikbaar gemaakt voor de populaire Mini 2 drone en de bijbehorende controller. De update brengt flink wat verbeteringen met zich mee, waaronder de mogelijkheid om tot 60 fps te filmen in 2,7K resolutie en de optie om in te zoomen tijdens het fotograferen. Ook heeft DJI een aantal bugs verholpen.

Lees verder
Beste Wiebe
Ik heb versie v1.2.2. Ik begrijp dat met deze versie de nieuwste update binnengehaald kan worden.
Er is recentelijk wel e.e.a. ge-updated (dat verscheen op het scherm, dus braaf gedaan). Nu begrijp ik ook dat de nieuwste update nogal een grote is die even wat tijd nodigheeft. Ik herinner me niet dat de laatste update erg lang duurde.
Bij 'check updates' wordt aangegeven dat de nieuwste updates geïnstalleerd zijn.
Hoe check ik dat die laatste 'grote' update bij mij wel of niet is geïnstalleerd?

Alvast bedankt voor de moeite.

Verzonden met mijn SM-T590 en de Dronepilots.nl app
 
Beste Wiebe
Ik heb versie v1.2.2. Ik begrijp dat met deze versie de nieuwste update binnengehaald kan worden.
Er is recentelijk wel e.e.a. ge-updated (dat verscheen op het scherm, dus braaf gedaan). Nu begrijp ik ook dat de nieuwste update nogal een grote is die even wat tijd nodigheeft. Ik herinner me niet dat de laatste update erg lang duurde.
Bij 'check updates' wordt aangegeven dat de nieuwste updates geïnstalleerd zijn.
Hoe check ik dat die laatste 'grote' update bij mij wel of niet is geïnstalleerd?

Alvast bedankt voor de moeite.

Verzonden met mijn SM-T590 en de Dronepilots.nl app
Even de versienummers controleren (zie artikel en zie info in DJI Fly app)
 
IK heb mijn firmware nagekeken en die geeft aan 1.2.1 en nog niet de nieuwe versie 1.2.2 ook als ik controleren updates doe dan geeft hij aan firmware up to date. Ik kan wel al inzoomen op fotografie modus maar heb geen 60 fps in 2,7K.
Kan het zo zijn dat niet alle Mini 2 de updates tegelijk krijgen?
 
IK heb mijn firmware nagekeken en die geeft aan 1.2.1 en nog niet de nieuwe versie 1.2.2 ook als ik controleren updates doe dan geeft hij aan firmware up to date. Ik kan wel al inzoomen op fotografie modus maar heb geen 60 fps in 2,7K.
Kan het zo zijn dat niet alle Mini 2 de updates tegelijk krijgen?
Je kan hier de installer als APK downloaden - DJI Fly- Download Center - DJI

Standaard laat Android niet toe APK's te installeren, moet je wel ff toestaan dan. (Nadien ook best terug afzetten)
 
  • Leuk
Waarderingen: dronefilmsnederland
Enig idee wat het verschil is met de 1.2.2?
Kan niet 1,2,3 iets vinden waar de update uit bestaat.
(of ik kijk scheel)
 
Enig idee wat het verschil is met de 1.2.2?
Kan niet 1,2,3 iets vinden waar de update uit bestaat.
(of ik kijk scheel)
Ik heb hem er net opgezet de 1.2.4 maar zie ook geen verschil.
Ook even opgestegen in mijn tuin en alles werkt normaal
 
En nadat deze geïnstalleerd is, kan ook de nieuwe firmware voor de drone geïnstalleerd worden..(ik heb air 2 )..

Verzonden met mijn SM-G970F en de Dronepilots.nl app
 
Voor mini 2 heeft de firmware meer mogelijkheden voor het toekennen van functies aan Fn toets.
Nu 4 stuks:
-recenter gimbal
-follow/FPV
-camerasettings
-(un)lock AE

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
Voor mini 2 heeft de firmware meer mogelijkheden voor het toekennen van functies aan Fn toets.
Nu 4 stuks:
-recenter gimbal
-follow/FPV
-camerasettings
-(un)lock AE

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
Ik dacht dat dit bij 1.2.2 al was eigenlijk

Verzonden met mijn SM-G970F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Gekol Drone Videos
Er is inmiddels paar dagen een 1.2.4,niet in Google play store maar wel op dji site