DJI Goggles v2 of DJI Goggles2, passen, proberen... hoe?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

BadBert

Member
Lid geworden
7 jul 2017
Berichten
97
Waarderingsscore
16
Punten
8
Leeftijd
41
Locatie
Hoogerheide
Goed, dit komt misschien een beetje gek over... maar...

Ik wil een DJI avata aan gaan schaffen. Deze is met 2 brillen te krijgen:
- DJI Goggles V2 (de "oude")
- DJI Goggle2 (de "nieuwe)
Nu lees ik heel erg veel mensen waarbij de nieuwe bril niet goed past waardoor ze niet goed kunnen zien.
Deze bril geniet de voorkeur omdat de bril lichter is, kleiner is, head tracking heeft en de schermen van hogere kwaliteit zijn.

Nu wil ik de juiste keuze maken, en dus eerst de brillen passen en liefst ook het beeld zien of dit voor mij allemaal OK is.
Het kost allemaal genoeg geld, dus wil niet iets kopen waar ik niets aan heb.

Nu heb ik een aantal winkels gecontacteerd die deze drone verkopen, maar allen geven ze aan niet mee te willen werken aan het passen / testen van deze bril.

Ook een winkel die een demo model heeft liggen, heeft alleen de drone als "tastbaar" object in de winkel, de bril niet (of achter slot en grendel en ze halen hem er niet uit)

Nu zat ik (misschien een beetje "stout" ) te denken....
wat als ik nou:
- De combo koop met de nieuwe goggles2, via internet, als ik hem binnen heb: doos voorzichtig open, bril op mijn hoofd en passen.
Bij een online aankoop heb je 2 weken bedenktijd... stel de bril past niet goed, dan maak ik gebruik van het herroepingsrecht en stuur de boel terug en krijg mijn geld terug, en koop vervolgens de set met goggles v2....
Of ik koop ze alle 2 en stuur terug wat ik niet wil houden na de test....

Of zijn er hier mensen die hier een beter idee voor hebben?
Ik heb al geprobeerd om Avata vliegers uit mijn regio te vinden, maar helaas nog niet kunnen vinden :(
 
Goed, ik heb de pro view combo besteld.

Eens kijken of die past.

De shop waar ik hem besteld heb, hebben zelf voorgesteld het zo te doen. Als de bril niet bevalt mag ik de set binnen 30 dagen omruilen voor de fly smart combo!