DJI introduceert Mavic 2 Enterprise Advanced met verbeterde infraroodcamera, 32x zoom en RTK GPS

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.280
Waarderingsscore
2.918
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI introduceert Mavic 2 Enterprise Advanced met verbeterde infraroodcamera, 32x zoom en RTK GPS

DJI heeft een nieuwe drone aangekondigd in de succesvolle Mavic 2 Enterprise-serie. Het gaat om de Mavic 2 Enterprise Advanced, die een aantal zeer interessante nieuwe features met zich meebrengt. Zo is de drone voorzien van een hoge-resolutie warmtebeeldcamera met 16x zoom, een optische camera met 32x zoom en RTK GPS voor centimeternauwkeurige navigatie.

Lees verder
 
DJI introduceert Mavic 2 Enterprise Advanced met verbeterde infraroodcamera, 32x zoom en RTK GPS

DJI heeft een nieuwe drone aangekondigd in de succesvolle Mavic 2 Enterprise-serie. Het gaat om de Mavic 2 Enterprise Advanced, die een aantal zeer interessante nieuwe features met zich meebrengt. Zo is de drone voorzien van een hoge-resolutie warmtebeeldcamera met 16x zoom, een optische camera met 32x zoom en RTK GPS voor centimeternauwkeurige navigatie.

Lees verder
Drone besteld...kan niet wachten tot hij binnen is...

Verzonden met mijn SM-G973F en de Dronepilots.nl app
 
Wat ga je ermee doen, als ik vragen mag? Voor wat voort soort klussen ga je de M2EA gebruiken?
 
Haha nee denk ik ook niet nee, maar alle opties survey gerelateerd kunnen meespelen in wat leuk nieuw speelgoed extra te kopen
 
Wat ga je ermee doen, als ik vragen mag? Voor wat voort soort klussen ga je de M2EA gebruiken?
Hoi Wiebe,

Ik werk bij een gecertificeerd inspectie bedrijf, we inspecteren PV installaties, bliksem installatie en gebouwen/objecten op beton en staal...

De M300 met de H20t was een stapje te hoog qua aanschaf...

Verzonden met mijn SM-G973F en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook nieuwschierig.. zijn op t werk ook voor een drone aan het kijken (met survey mogelijkheden en liefst optie om onderwater te gaan)
er is wel genoeg "proof of concept" op dit gebied maar geen kant-en-klare oplossingen zover ik kan vinden.
Een standaard quadcopter kan bijna dezelfde control logica gebruiken onderwater, de grootste problemen zijn waterproofing en signaal propagatie :). Signaal zou opgelost kunnen worden met een drijver die op het oppervlakte blijft, zodat je onderwater tethered kan opereren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivy en Sjakie