Dji mavic 2 pro stopt in de lucht

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Neem eens kontakt op met Hans uit Ede 0611079800, hij repareert dji drones. Ik heb daar goede ervaring mee.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Drone word al gemaakt door DJI. Dus dat heeft geen zin meer. Vreemde vind ik alleen dat ze gen reden opgeven en ook niet iets van coulance geven.
 
Off topic.
Tja, vreemd idd. Ik had eens een Canon 70-200 2.8 en merkte plots dat er iets binnenin rammelde.
Wat bleek. Een miniscuul klein schroefje binnenin het objectief los was gekomen en soms zelfs de zoom blokkeerde.
Garantie was net iets van 2 maanden verlopen maar geen coulance van Canon terwijl me dat nu net wel een geval van coulance moet zijn aangezien dit niet door gebuik of misbruik gebeurde en in mijn optiek een fabrikage fout was.
 
  • Leuk
Waarderingen: Menno Schaefer
Off topic.
Tja, vreemd idd. Ik had eens een Canon 70-200 2.8 en merkte plots dat er iets binnenin rammelde.
Wat bleek. Een miniscuul klein schroefje binnenin het objectief los was gekomen en soms zelfs de zoom blokkeerde.
Garantie was net iets van 2 maanden verlopen maar geen coulance van Canon terwijl me dat nu net wel een geval van coulance moet zijn aangezien dit niet door gebuik of misbruik gebeurde en in mijn optiek een fabrikage fout was.
... in mijn optiek ... ;-)
 
Nou ik denk dat als er nog iets gebeurd dat ik dan stop en de smart controller op MP zet.
 
De drone is weer terug, gewoon een nieuwe maar dan zonder de propellers en mijn eigen accu. Dus we kunnen weer, helaas net niet op tijd binnen gekregen voor de roadtrip naar de Dolomieten. Maar goed maatje van die mee ging had zijn mini 2 mee en we hebben dus toch leuke beelden kunnen maken. Die plaats ik nog wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL