DJI mavic 2 pro

Menno2

New Member
Lid geworden
8 jul 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
37
Beste

Sinds kort heb ik veel intresse in drones, dus heb ik beginners drone mavic pro 2 gekocht tweede hands.

Nu vlieg ik alleen buiten gebieden waar niemand is om beetje onder de knie te krijgen.

Op de drone menu staat dat die tussen 50 - 500m hoog kan vliegen, ik ga op vakantie naar berg gebieden, wil daar graag hoger vliegen dan de 120.

Alleen ik kn hem niet op 500 m zetten die slaat terug naar 120.

Iemand enige idee?

Beste

Sinds kort heb ik veel intresse in drones, dus heb ik beginners drone mavic pro 2 gekocht tweede hands.

Nu vlieg ik alleen buiten gebieden waar niemand is om beetje onder de knie te krijgen.

Op de drone menu staat dat die tussen 50 - 500m hoog kan vliegen, ik ga op vakantie naar berg gebieden, wil daar graag hoger vliegen dan de 120.

Alleen ik kn hem niet op 500 m zetten die slaat terug naar 120.

Iemand enige idee?
Je mag niet hoger dan 120 meter ,dus je zal de berg op moeten en daar starten :)

Je mag niet hoger dan 120 meter ,dus je zal de berg op moeten en daar starten :)

Das een beetje kort door de bocht.

Je mag gewoon met de berg mee naar boven vliegen.

——

Ik heb hem in het verleden ook gehad, maar dan kon ik hem wel wijzigen.. maar dat is denk ik al ruim twee jaar aan updates geleden..

Mavic 3 - Most recent video on YouTube: North & West Iceland

Das een beetje kort door de bocht.

Je mag gewoon met de berg mee naar boven vliegen.

——

Ik heb hem in het verleden ook gehad, maar dan kon ik hem wel wijzigen.. maar dat is denk ik al ruim twee jaar aan updates geleden..

Mavic 3 - Most recent video on YouTube: North & West Iceland
Dan zou ik dus ook mee kunnen vliegen bij de hoogste flat van nederland :)