DJI Mavic Air 2 First Testflight - I choose it over the Air 2S.............

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
148
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste droneliefhebbers,

Hoewel de nieuwe Air 2S net uit is heb ik er toch voor gekozen recentelijk de Air 2 aan te schaffen als tweede drone naast mijn Mini 2. De Air 2 is ook nog steeds een fantastische drone, goedkoper dan de Air 2S en voor mij meer dan voldoende om de video´s te maken die ik wil. En daar gaat het tenslotte om!

Ook de Air 2S heeft nog geen CX label net als de Air2, dat klopt. Maar de Air 2 is goedkoper (prijs flymorecombo Air 2 is vergelijkbaar met alleen de prijs van de Air 2S alleen) en kan daarom een aantrekkelijker optie zijn tot 2023. Met mijn A2 certificaat kan ik de Air 2 op meer dan voldoende plekken vliegen tot 2023. Tegen die tijd zijn er vast al meerdere drones met het CX label te koop en volgt voor velen (ook voor mij) waarschijnlijk een nieuw keuzemoment. En mocht de Air 2 binnenkort onverwacht toch het CX label krijgen dan is dit ook een meevaller en kan je nog langer doorvliegen.

Tot 2023 hoop ik nog veel mooie vluchten te maken met de Air 2S in aanvulling op mijn Mini 2 die ik natuurlijk gewoon blijf vliegen. De Air 2S is een krachtiger drone dan de Mini 2 en met de obstakeldetectie en extra power om in omstandigheden te vliegen waarvoor de Mini 2 minder geschikt is. Dit is de reden van mijn keuze. Ben benieuwd hoe jullie hier op dit droneforum over denken?

Bijgaand de link naar mijn eerste testvideo en vluchten met de Air 2:

DJI Mavic Air 2 First Testflight

Geniet van de video en reacties zijn welkom. Like & Subscribe op YouTube als je mijn kanaal wil supporten!

Groet, Gekol Drone Videos (Geert).