Mavic Mini DJI Mavic mini controller blijft piepen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

jessek

New Member
Lid geworden
27 mrt 2020
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
23
Locatie
Klarenbeek
Goedendag,

Vandaag kreeg ik een melding dat ik mijn filmware moest updaten. Dat heb ik gedaan. Nadat het klaar was bleef mijn controller maar piepen en piepen. Ik heb de controller opnieuw gelinkt met mijn drone en het blijft maar doorgaan. Op mijn telefoon zie ik het beeld wel gewoon van mijn drone en kan ik de gimbal gewoon bewegen. Het gepiep is zeer hinderlijk. Wat is er aan de hand? Wie kan mij helpen?

Groeten, Jesse Kiewiet



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ha Jesse, hier hetzelfde probleem na de update.
Even op een Amerikaans forum gekeken. Als je je controller opnieuw kalibreert dan is het gepiep afgelopen. Tenminste bij mij. Ook na opnieuw opstarten is het gepiep weg. Hopelijk werkt dit ook voor jou.
 
Laatst bewerkt:

Bijlagen

  • Annotation 2020-04-24 203333.png
    Annotation 2020-04-24 203333.png
    317,6 KB · Weergaven: 34
Ha Jesse, hier hetzelfde probleem na de update.
Even op een Amerikaans forum gekeken. Als je je controller opnieuw kalibreert dan is het gepiep afgelopen. Tenminste bij mij. Ook na opnieuw opstarten is het gepiep weg. Hopelijk werkt dit ook voor jou.

Ah top dat was het probleem inderdaad!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hai
Ik heb hetzelfde, gecalibreerd maar blijft piepen. Wat kan ik doen?
 
Er zijn twee soorten cailbraties in de fly app, beiden gedaan. Of is dit nog iets anders?
 
Er zijn twee soorten cailbraties in de fly app, beiden gedaan. Of is dit nog iets anders?
Het gaat om de stickcalibratie volgens mij, waarbij je beide sticks (en draaiwieltje) een paar keer richting uiterste standen moet bewegen, conform instructies op het scherm.
 
Geweldig dankjewel, was even zoeken waar ik dat kon vinden in de instellingen maar het was gelijk verholpen daarna.