DJI Mavic Mini

Discussie in 'Andere DJI producten / DJI algemeen' gestart door Vanden Berg Guido, 14 jan 2020 om 10:22.

1. Vanden Berg Guido

Vanden Berg Guido New Member

Lid geworden:
    29 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook nieuw hier op dit forum, mijn Naam is Guido ben Belg en woon in Kessel tussen Lier en Nijlen, allemaal de groeten dus.
    Ik wil beginnen dus met de vraag of er Forumleden zijn die net als ik een DJI Mavic Mini hebben aangeschaft en wat hun eerste indrukken zijn, ik heb een probleem met de RTH app. ( Return to Home ) maar door de bar slechte weersomstandigheden kan ik geen verdere testen uitvoeren.
    Wat mijn algemene indruk van mijn toestel is dat het zeer behoorlijk vliegt en ondanks het kleine formaat zeer stabiel blijft bij een beetje wind.
    Hpelijk krijg ik een beedje respons

Guido

2. Navitronics DJI Droneshop

Lid geworden:
    27 aug 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het probleem met de RTH?

3. Vanden Berg Guido

Lid geworden:
    29 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik de knop indruk voor RTH keert de Drone wel terug in de richting van het vertrekpunt maar schiet het in volle vaart voorbij, ik kan hem wel stoppen via het fameuze stop kruisje en op die manier het toestel recupereren, de CPS functie werkt blijkbaar wel vermits de Drone mooi stabiel blijft bij matige wind, ik heb overal gezocht naar een goeie procedure of handleiding om die eventueel te gebruiken, de originele lijkt mij nogal onvoldoende.
    Ps. testen heb ik gedaan in open veld weliswaar in een low altitude zone met instellingen 30mt voor werkhoogte en 50 voor RTH
    Guido

4. Navitronics DJI Droneshop

Lid geworden:
    27 aug 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wachten (hooveren) als je met drone opstijgt tot je vertrekplaats opgeslagen is,komt op je scherm

5. Vanden Berg Guido

Lid geworden:
    29 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga ik proberen maar met dit rotweer zal ik moeten wachten op betere omstandigheden.
    THX voor uw reactie
    Guido

6. Vanden Berg Guido

Lid geworden:
    29 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Het RTH probleem ( voor zover er een was ) is opgelost.

7. Navitronics DJI Droneshop

Lid geworden:
    27 aug 2019
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht het wel...

8. Vanden Berg Guido

Lid geworden:
    29 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch nog even een " Postje" plaatsen, heb m'n mavic mini op extra pootjes gezet, zonder ligt ie met e'n buik op de grond en als die oneven of vuil is....!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina