DJI MINI 2 4K Zeeland

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Erg mooi gemaakt, vooral het stukje film tussen 0:35 en 1:10 vond ik er erg professioneel/cinematic uitzien.
Daar speel je heel mooi en creatief met de lijnen en de zee.
 
  • Leuk
Waarderingen: MoesjeMedia
Mooi, maar toch een vraagje. Wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar om de 4K beelden op de telefoon te krijgen. Steeds weer de keuze of 720 of 1080. Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik dan wel die 4K beelden op de telefoon?
 
Steeds weer de keuze of 720 of 1080
Kijk eens in de specificatie van je telefoon wat de maximale resolutie is die weergegeven kan worden.
 
Mooi, maar toch een vraagje. Wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar om de 4K beelden op de telefoon te krijgen. Steeds weer de keuze of 720 of 1080. Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik dan wel die 4K beelden op de telefoon?
Ik heb hier niet zo snel antwoord op eigenlijk. Ik bewerk de beelden via mijn computer en stop dus het SD kaartje in de computer.

Wat ik wel gezien heb is als je via de DJI app je videos gaat bewerken kan ik ook niet hoger dan 1080p naar mijn telefoon halen.
 
4K beelden naar je telefoon ga je alleen voor elkaar krijgen met een MicroSD adaptertje voor in je telefoon. Geen andere manier, voor zover ik weet. Daarnaast is 4K ook te verwaarlozen tegenover 1080p op de meeste telefoons (tenzij je een OnePlus 8 Pro hebt oid met een gigantisch scherm).

Gewoon lekker naar de PC en bewerken.
 
Ik mis Zeeland... mijn "standaard-naar-de-kust-uitstapje" is naar Vlissingen, maar sinds Covid mag dat dus even niet meer.

Tot spoedig, Zeeland!
 
  • Leuk
Waarderingen: MoesjeMedia
Ik mis Zeeland... mijn "standaard-naar-de-kust-uitstapje" is naar Vlissingen, maar sinds Covid mag dat dus even niet meer.

Tot spoedig, Zeeland!
Grappig, wij deden exact hetzelfde. In plaats van naar de Belgische kust te trekken, gingen wij naar Zeeland, Vrouwenpolder, tussen het Veerse Meer en de Noordzee. Véééél rustiger.
 
Grappig, wij deden exact hetzelfde. In plaats van naar de Belgische kust te trekken, gingen wij naar Zeeland, Vrouwenpolder, tussen het Veerse Meer en de Noordzee. Véééél rustiger.
Ja, erg bereikbaar vanuit Antwerpen + een mooie, natuurlijke kust die niet volgebouwd is. Een verademing.
 
Mooi, maar toch een vraagje. Wat ik ook doe, ik krijg het niet voor elkaar om de 4K beelden op de telefoon te krijgen. Steeds weer de keuze of 720 of 1080. Wat doe ik verkeerd en hoe krijg ik dan wel die 4K beelden op de telefoon?
Ik heb de mavic mini en als ik de beelden gebruik die meteen op m'n telefoon staan heb ik 720P als ik 2.7K wil gebruik ik de geheugenkaart en zet de beelden op m'n laptop.

Verzonden met mijn SM-A405FN en de Dronepilots.nl app
 
Prachtig! Mooi gefilmd met alle kustlijnen / licht en mooi gemonteerd. Dit geeft mij meteen een trigger om een geluidsopname te maken van de omgeving en die in het filmpje te verwerken.
Een ding wat ik zelf wel mis in het filmpje om de vergezichten af te wisselen met een soort van half totaal / close up beelden. Bijvoorbeeld 1. meter over de houten golfbrekers vliegen of iets dergelijks maar dat is natuurlijk smaakgebonden. Ben benieuwd naar je volgende filmpje


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Prachtig! Mooi gefilmd met alle kustlijnen / licht en mooi gemonteerd. Dit geeft mij meteen een trigger om een geluidsopname te maken van de omgeving en die in het filmpje te verwerken.
Een ding wat ik zelf wel mis in het filmpje om de vergezichten af te wisselen met een soort van half totaal / close up beelden. Bijvoorbeeld 1. meter over de houten golfbrekers vliegen of iets dergelijks maar dat is natuurlijk smaakgebonden. Ben benieuwd naar je volgende filmpje


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Dank voor je complimenten @Oom-Pilot :) .

Bedankt voor de tip, ik zal er eens op letten. Volgens mij had ik dat wel gefilmd alleen vond ik die beelden achteraf niet bruikbaar ivm te snel bewegen etc.

Volgende filmpjes gaan er zeker komen :D .