Dji mini 3 pro en plaatsen data kaartje

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
30 mei 2022
Berichten
39
Waarderingsscore
4
Punten
8
Leeftijd
58
Locatie
Hilversum
Als je een data kaartje plaatst in de mini doe je dit met de koperen contactjes naar boven, hij lijkt de kaart dan niet vast te houden
maar dit vast houden doet hij pas als je hem er iets verder in duwt dit voelt een beetje raar maar je moet dit in duwen doen
met een stukje plastic. Daarna is hij gelukkig te bereiken met een usb kabel en komt automatisch op je bureau blad van mij mac.
Dit laatste is wel fijn dan hoeft hij er niet iedere keer in en uit...
gewoon ter info voor New bees wat ik ook ben!!!

mvg Paul
 
Ik liep er ook al tegenaan dat je het sd kaartje amper goed krijgt vastgeklikt. Met de nagel lukt niet (niet met die van mij in ieder geval). Je moet echt een puntig voorwerp in de buurt hebben om het kaartje te kunnen wisselen!
 
Ik vind het ook een tamelijk hopeloze constructie. Voor toekomstige kopers hoop ik dat ze daar nog wat aan gaan doen.
 
Beste methode is je kaartje plaatsen en er niet meer aankomen. Gebruik dan een usb-c kabeltje om de bestanden over te laden naar een pc. Best je drone niet langer laten aan staan dan nodig, want hij wordt behoorlijk warm. De grotere modellen hebben een ventilator voor koeling. De mini niet!

Groeten,

Riho
 
Ik heb standaard een oude Jumbo extra's pas in m'n fly more bag zitten. Daarmee kun je m er zo mee in- en uitklikken :)
 
Omdat ik bas speel, laat ik de nagels ben mijn rechterhand iets langer groeien.
Dan werkt de nagel prima.
Nu wil ik daarmee niet zeggen dat alle mini3 vliegers bassist moeten worden hoor


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Ik bijt nagels en heb oprecht nog geen problemen gehad.
Nu moet ik wel zeggen dat ik vaker sd cards heb verwisseld en deze sloten zitten in veel apparatuur tegenwoordig.
 
Ik las ergens dat sommigen een oud sd-kaartje in de portemonnee bewaren die ze hiervoor gebruiken. Schijnt prima te werken.