DJI mini 3 pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

HansRovers

New Member
Lid geworden
25 mrt 2023
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
65
Locatie
St. Willebrord Nederland
Vandaag lid geworden van dit forum. Dank voor de acceptatie.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe DJI mini 3 pro.
Het probleem waar ik tegen aan loop is dat de camera niet scherp steld. De camera staat op AF.
Soms na een herstart zie ik scherp beeld. Als ik vervolgens wil inzoomen of verander van foto naar video dan wordt het beeld weer onscherp En blijft zo. Handmatig scherpstellen lukt ook niet en op landscape zetten geeft ook geen scherp beeld.
Doe ik iets fout of is dit een hardware probleem?
alvast bedankt voor jullie reacties want ik weet het even niet meer.
 
Welkom op het forum Hans!

Kan het zijn dat je nog een stukje beschermfolie op de lens hebt zitten?
 
Nee alle bescherming op en rond de camera en Timbalands is weggehaald. De scherpstelling staat nu standaard op erg dichtbij . Dan zijn de beelden scherp. Maar de autofocussysteem werkt volgens mij niet.
 
Er is geen oplossing, zie DJI forum, dit probleem is er al sinds de introductie: Auto focus issue with mini 3
Terugsturen en hopen dat het bij de volgende goed is. Of gewoon een drone met een goede canera kopen waarbij de autofocus gewoon werkt,
 
  • Grrr
Waarderingen: JH54
Ik heb hetzelfde voorgehad met mijn splinternieuwe M3Pro: Onder alle omstandigheden onscherp, ondanks dat je zag dat hij wel probeerde.
Idd een hardware probleem: terugsturen en vervanging onder garantie. Moet je terugsturen naar hun DOA-department (Dead On Arrival)(en buiten de Care Refreh, mocht je die hebben dus je behoudt alle replacements)