DJI mini 3

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Heb de remote nu met deze oplossingen beveiligd tegen vallen en schermbeschadigingen:
1. screenprotector:

2. aluminium bevestigingsrailtje met een draagriem bevestiging (heel degelijk, rail schroef je met 2 bijgeleverde schroefjes vast. :
 
Daarnaast nog een stevige waterdichte koffer voor de DJI mini 3 pro in bestelling waarin de gehele fly more kit (met 2 extra batterijen 3 voudige lader etc. moet passen.
(zodat ik de gehele kit probleemloos mee op vakantie kan nemen zonder dat deze in de verdrukking komt).

Deze is wel wat duurder , 30 plus Euro , maar dat heb ik wel voor deze drone over.
 
Misschien ter verduidelijking, dit wordt mijn eerste DJI. Nog niet mee gevlogen, moet nog het identificatienummer erop maken.
Heb nog wel bij Ali een set ondersteunen in bestelling, die moeten erop als ik mijn eerste oefenvluchten ga maken, is ie wel wat zwaarder dan 249 gram mee maar geeft ie, bij onverhoopt schuin grondcontact, de propellers toch wat meer bodemspeling. De link naar Ali Express eventueel op aanvraag...kreeg ik nu via mijn (webOs) TV niet gekopieerd.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Johan45