DJI mini 3

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

bs317

New Member
Lid geworden
6 jan 2021
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
64
Locatie
Pelt
Ik heb vandaag mijn nieuwe dji mini 3 pro thuis gekregen en na het opladen wil ik er wel meteen meevliegen en alles uit proberen.
Nu had ik een vraagje over het identiteitsplaatje. Moet men dit ook op deze drone aanbrengen? Weegt toch al rap een paar gram en zo komt men toch over de 250 gr en val je weer in een ander categorie.
 
ok gaan we dan doen. Bedankt.
 
Ik heb een sticker laten maken welke je ook voor racefiets hebt. Weegt niets
 
Je koopt een drone voor honderden euro en dan ga je met plakband of nog erger stiften op kalken? Hoe ga je hem ooit weer verkopen? RDW registratie is persoonlijk. En oog wil ook wat:)


0b38f44ed735d05b1e7a77649280d7de.jpg
 
Welnee! Ik heb gewoon in Word het registratienummer ingevoerd. Print. Knip het uit. Plak het vast met een plakbandje op de drone. Kosten: bijna 0 cent. Levertijd: 2 minuten. Als je het gewoon met de hand opschrijft op een papiertje ben je nog sneller klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mat Janssen
Ik heb zoals boven aangegeven met een labelmaker een label aangemaakt en op de drone bevestigd, is klein en zit prima.
 
Ik heb deze week mijn Mini 3 ontvangen. Ik vind het wel spijtig dat er, zoals bij de Mini 2, geen propellerbescherming bijzit. Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik heb ook nog geen tas om in te doen.
Nu nog wachten op de Fly more combo. Hopelijk niet te lang meer.
 
Ik heb deze week mijn Mini 3 ontvangen. Ik vind het wel spijtig dat er, zoals bij de Mini 2, geen propellerbescherming bijzit. Hebben jullie hier een oplossing voor? Ik heb ook nog geen tas om in te doen.
Nu nog wachten op de Fly more combo. Hopelijk niet te lang meer.
Bij de Mini2 Fly More Combo zat ook geen prop guard en dat itt the Mini1 Fly More Combo.

De additionele Mini2 kit (batterijen etc) was toch ook nooit apart leverbaar dacht ik (ik kocht destijds de hele Mini2 Fly More Combo) dus ik denk dat je voor de Mini3 alles seperaat moet bijbestellen.

Je kunt wachten op de mini3 Fly more combo maar die is er al (heb je meteen een tweede Mini3): https://www.coolblue.nl/product/894231/dji-mavic-3-fly-more-combo.html

Maar wel een gemiste kans van DJI dat er (vooralsnog) geen prop guard voor de Mini3 bestaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel die bescherming als je hem wil opbergen, de "propeller holder"

 
Gewoon elastiekje er om. Goedkoop en knullig, maar werkt wel.

Groet, Dirk
 
  • Leuk
Waarderingen: RGM
Ik doe het ook altijd. Snel en gemakkelijk aan gebracht en daarbij super goedkoop.
 
nu hele mooie oplossingen hiervoor op ali express, van een simpele strap tot een uigebreidere bescherming die ook de bodemsensors bedekt, zojuist beide besteld voor mijn mini 3 pro. kosten ieder maar 3 en 9 euro.
 
Kun je me een link doorsturen van waar je dit op Ali express gevonden hebt.