DJI Mini 4K

LSP

New Member
Lid geworden
23 aug 2024
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
53
Dank @Sjakie voor de tip, gisteren de Mini 4K binnen...

Nu zie ik wel dat er geen propellor beveiliger meer bij zit. Brengt me meteen op de vraag: Waar halen jullie de accessoires voor DJI, zoals:
- propellor beveiliger
- stille props
- filter(s) voor camera
- handige zaken die ik nog vergeet.. tips?

Straks eerst eens vliegen met dat ding :) - alle (beginner) tips welkom..

ps. als je de kabel van controller naar Iphone zoekt.. - die zit al in de controller - scheelt jullie misschien zoeken (en had mij wat scheldwoorden gescheeld :cool:)

Straks eerst eens vliegen met dat ding :) - alle (beginner) tips welkom..

-Exploitant nummer aanvragen RDW
-Exploitantnummer aanbrengen op je drone
-Exlpoitntnummer inprogrammeren in je drone.
-Check voor no-fly zones op godrone / aeret voordat je de lucht in gaat.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Sonicracer en LSP

-Exploitant nummer aanvragen RDW
-Exploitantnummer aanbrengen op je drone
-Exlpoitntnummer inprogrammeren in je drone.
-Check voor no-fly zones op godrone / aeret voordat je de lucht in gaat.
1 done
2 done
3 kan niet vinden / niet mogelijk
4 done - mag hier rondom huis

Houd verder rekening met het feit dat er vandaag behoorlijk wat wind staat [4-6 bft], niet ideaal voor de minidrone

• Leuk
Waarderingen: LSP en Mat Janssen
Iemand ervaring met aanschaf onderstaande?
- propellor beveiliger
- stille props

propeller guard, even zoeken op de bekende onlinewinkels. van een paar euro tot ruim 100 euro.

Bijlagen

• 1727725245238.png
    1727725245238.png
    634,7 KB · Weergaven: 10
  • Leuk
Waarderingen: LSP
propeller guard, even zoeken op de bekende onlinewinkels. van een paar euro tot ruim 100 euro.
thnx, maar ik bedoel de beveiliger bij ingeklapte drone. Zat vroeger wel bij de mini 2, maar dus niet bij de mini 4K.

Die zit er bij mij gewoon bij. die je eromheen moet doen om de props te beschermen.

en voor de stillere propellers, DJI Mini 4 / 3 Pro SUPER STEALTH Upgrade Propellers - x4 Blue

ik heb ze besteld, nog niet binnen. Dus geen idee of het echt werkt. ik kocht daar lang geleden mijn propellers (houten) voor mijn rc vliegtuigen, altijd goed spul geweest. (toen we nog met zuigers en brandstof vlogen)

• Leuk
Waarderingen: LSP en Doc
Die zit er bij mij gewoon bij. die je eromheen moet doen om de props te beschermen.

en voor de stillere propellers, DJI Mini 4 / 3 Pro SUPER STEALTH Upgrade Propellers - x4 Blue

ik heb ze besteld, nog niet binnen. Dus geen idee of het echt werkt. ik kocht daar lang geleden mijn propellers (houten) voor mijn rc vliegtuigen, altijd goed spul geweest. (toen we nog met zuigers en brandstof vlogen)
Bij de Mini 4K? bij mij in de doos niet te vinden..

Ja zit er gewoon bij. Ik neem aan dat je de mini 4 pro bedoeld? (Voor het geval we het allebei over een compleet andere drone hebben)

Laatst bewerkt:
We hebben het over een andere drone ben ik inmiddels achter.

• Leuk
Waarderingen: LSP