DJI Mini 5 Pro

Ik vrees dat met de opkomst van AI videocreatietools er een explosieve groei komt van dit soort video’s. Maar dat is misschien nog maar het minste probleem, vanuit maatschappelijk oogpunt. Andere discussie is dat o_O

Anyway, ik heb via de ‘officiele’ leakers (haha) nog niks voorbij zien komen qua geruchten over een mini 5.

Ik heb wel een wensenlijstje:
- 150 gram
- 8K 60 fps
- regelbaar diafragma
- 120 min vliegtijd
- <30 dB geluidsniveau

Ik vrees dat met de opkomst van AI videocreatietools er een explosieve groei komt van dit soort video’s.
Daar heb je niet eens AI voor nodig om dit soort onzin-filmpjes te maken. Ze gebruiken marketingbeelden uit verschillende reclame-videos, plakken die achter elkaar, doen er een voice-over onder en je hebt een nuttige video waar niemand wat aan heeft.

• Leuk
Waarderingen: scorpioo
Ik vrees dat met de opkomst van AI videocreatietools er een explosieve groei komt van dit soort video’s. Maar dat is misschien nog maar het minste probleem, vanuit maatschappelijk oogpunt. Andere discussie is dat o_O

Anyway, ik heb via de ‘officiele’ leakers (haha) nog niks voorbij zien komen qua geruchten over een mini 5.

- 150 gram
- 8K 60 fps
- regelbaar diafragma
- 120 min vliegtijd
- QUOTE]

Keep dreaming Wiebe, het is nog lang geen Sinterklaas

Mavic 3 Pro FMC - Fly Steady, Fly Safe.
Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app

ik denk dat er eerder een mavic 4 komt. De mini 4 is nog maar pas op de markt.

Dit soort video's zijn vaak ook meer "wat zouden we kunnen verwachten of zouden we graag willen zien in het nieuwe model " video's dan dat er daadwerkelijk een release aangekondigd wordt.

- 150 gram
- 8K 60 fps
- regelbaar diafragma
- 120 min vliegtijd
- <30 dB geluidsniveau
Ik mis alleen het stukje onzichtbaarheid nog. ;-)

• Leuk
Waarderingen: scorpioo en SnitserNL