Phantom 2 dji phantom 2vision+ help

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

briang

New Member
Lid geworden
11 apr 2017
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
32
Locatie
almelo
hallo ik ben brian net nieuwe op dit forum en ik hoop dat een van jullie mij kan helpen
ik heb een phantom 2 vision+ over gekocht van iemand en nu zit ik er mee dat ik geen live feed heb er veel over gelezen op het internet en kan er op neer dat mij wifi module dood was dus ik heb een tweede handse gehaalt en nog geen succes heb bij allebij de modules een ping gedaan de extender en de bovenste module reageren wel alleen die van de live feed niet maar het rare is nu, ik had van morgen een ouder android app op me telefoon gezet (samsung s6) de 1.0.38v versie van die vision app en ja hoor er was live beeld ik kon de camera niet bewegen via de app maar er was beeld. ik dacht mooi de module's werken dus wel. toen ben ik verder gaan zoeken bleek dat ik nog een oudere firmware op de fc200 camera had staan versie 1.2.9 ik heb toen een update gedaan naar de laatste versie 1.3 weer geprobeert op de oude app en beeld was weer weg net geprobeerdt met de nieuwe app en ook geen resultaat. weet omdit moment niet meer wat ik kan proberen. dus hoop dat iemand mij kan helpen of nog een oude firmware heeft 1.2.9 van de fc200
 
Hoi Brian,

bij mij precies het zelfde liedje. Vorige week nog gevlogen en vandaag GEEN BEELD op mijn Samsung A5 en Note 2 meer. Ik merkte vorige week dat de APPs ineens van mijn telefoon waren. Eenmaal thuis gekomen waren de (oude) apps er weer. Maar naar nu blijkt zonder live feed. Ik vermoed dat dit met de Updates te maken heeft. Je moet je ineens registreren en dan vind ik de App niet welke ik nodig heb. Het is heel vervelend want ik weet nu ook niet wat ik moet doen. Ik ga hier en daar rond kijken en zal hier melden of ik wat vind. Hopelijk doe jij dat ook. Gr Alfons