DJI = Rommel !?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wijkkie

Member
Lid geworden
11 feb 2019
Berichten
43
Waarderingsscore
8
Punten
8
Locatie
Leerdam
Hier mijn ervaring.

Eergisteren de Mavic Air gekocht. Ik natuurlijk helemaal blij !
Alles door gelezen en op YouTube bekeken.
Toen het grote moment ,alles 100% opgeladen.
Toen begon het probleem, de controller wilde niet koppelen met de vliegmachine. Alles geprobeerd wat op YouTube verteld wordt maar helaas en retour naar winkel.

Dezelfde avond de Mavic 2 Zoom besteld :). Alles opgeladen en zowaar de koppeling tussen controler en machine geen probleem !!!

Ik zo blij als een hond met 7 lullen natuurlijk !!

Alles werkte, bijna dan. Er moest wat geüpdate worden en wat blijkt ?

Dat gaat niet, fout melding na fout melding van server drop out

Ik heb ook nog ff de car charger geprobeerd om een accu op te laden, en dat werkt ook niet. Ding gaat steeds aan en uit

Dus wat nu ? Alles maar weer terug naar winkel ?? Of maar wachten dat ze daar een oplossing voor hebben gevonden....

Of hebben jullie een oplossing voor mij ?

Grt. Jack

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app
 
Heb zo niet de oplossing daar ik niet zie welke foutmelding je krijgt, echter wanneer je een nieuwe drone koopt ( en ik heb vele nieuwe drones gekocht) heb ik nog nooit de remote aan de drone hoeven koppelen , die was reeds bij opstarten aan elkaar gelinkt, dus dat vind ik al een vreemd verhaal. Het is wel normaal dat wanneer je een drone uit de verpakking haalt je de firmware zou moeten updaten, jouw nieuwe drone heeft waarschijnlijk al even geleden de fabriek verlaten, maar ook dat zou geen probleem moeten geven normaal , wat de car lader betreft heb ik geen ervaring mee, wellicht weet iemand daar een oplossing voor

jammer dat je nu twee slechte ervaringen hebt.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Heb zo niet de oplossing daar ik niet zie welke foutmelding je krijgt, echter wanneer je een nieuwe drone koopt ( en ik heb vele nieuwe drones gekocht) heb ik nog nooit de remote aan de drone hoeven koppelen , die was reeds bij opstarten aan elkaar gelinkt, dus dat vind ik al een vreemd verhaal. Het is wel normaal dat wanneer je een drone uit de verpakking haalt je de firmware zou moeten updaten, jouw nieuwe drone heeft waarschijnlijk al even geleden de fabriek verlaten, maar ook dat zou geen probleem moeten geven normaal , wat de car lader betreft heb ik geen ervaring mee, wellicht weet iemand daar een oplossing voor

jammer dat je nu twee slechte ervaringen hebt.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
Ik heb op YouTube naar een oplossing gezocht. Alleen die werkten niet bij mij.
Maar er staan heel veel klachten i.z. het koppelen van controller naar de drone .

Vanmorgen dus de nieuwe Mavic Zoom ingebruik genomen en deze koppelde direct gelukkig.

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: klaas
Update niet wireless doen
, maar assistent 2 op je pc /laptop downloaden, je mavic met bijgeleverd usb kabel aansluiten en zo update doen. Carcharger werkt alleen als je de auto aanstaat, dus contact omgedraaid is, beter doen tijdens rijden.En t lijkt erop dat er veel haast bij was, maar misschien vergis ik me. Het helpt ook de manual goed te bestuderen en n paar keer doorlezen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Update niet wireless doen
, maar assistent 2 op je pc /laptop downloaden, je mavic met bijgeleverd usb kabel aansluiten en zo update doen. Carcharger werkt alleen als je de auto aanstaat, dus contact omgedraaid is, beter doen tijdens rijden.En t lijkt erop dat er veel haast bij was, maar misschien vergis ik me. Het helpt ook de manual goed te bestuderen en n paar keer doorlezen.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Hoi Eric, de update gedaan zoals jij vertelde en . Bedankt voor de tip.
Nog ff over de car charger, ik heb hem tijdens het rijden geprobeerd, maar helaas het werkt niet.

In ieder geval nog bedankt !

Verzonden met mijn ONEPLUS A6003 en de Dronepilots.nl app