DJI weigert service

Discussie in 'Andere DJI producten / DJI algemeen' gestart door keme3, 16 aug 2018.

Tags:
  1. keme3

    keme3 New Member

    Lid geworden:
    20 mrt 2018
    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi,

    Graag wissel ik ervaringen uit over de volgende kwestie.

    Ik heb mijn Mavic Pro drone, na een crash en een zelfstandige reparatie van twee armen (succesvol, hij vliegt weer), voor reparatie gezonden naar DJI. De camera + gimbal zijn defect en die heb ik niet kunnen repareren. Vooraf heb ik netjes aan DJI gemeld dat ik drone zelf heb gerepareerd (dat was toen geen probleem).

    Nu (na inspectie) geeft DJI aan dat ze weigeren de drone te repareren, omdat de "water damage detection marker" weg is (dit geeft voor hun problemen in de aansprakelijkheid). Ik begrijp dat "de marker" een ronde witte stikker is op het moederbord. Deze is op de foto's in het DJI dossier niet aanwezig. Echter voordat ik de drone voor reparatie heb ingezonden heb ik zelf ook foto's gemaakt. Hierop is duidelijk de witte stikker te zien.

    Hoe hier mee om te gaan? Heb je tips & trics?

    Zou je de positie van DJI accepteren (het is geen garantie kwestie) en de reparatie door derden laten uitvoeren?
     

Deel Deze Pagina