Dromida Vista FPV ervaringen

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wimvandergeest

New Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
62
Sinds kerst heb ik een Dromida Vista FPV. (Hij zat in het kerstpakket van mijn werkgever :) )
Ik krijg hem alleen niet makkelijk aan het vliegen. Ik vind hem niet erg stabiel. Misschien komt dat omdat ik er mee in de achtertuin vlieg, waar wat weinig ruimte is. Ik probeer er mee te hoveren, dus om hem gewoon ongeveer 1 meter boven de grond op zijn plaats te houden. Persoonlijk had ik gedacht dat dit veel makkelijker zou zijn.
Of moet ik heul veel oefenen?
Wim, Hengelo (Ov)
 
De Dromida Vista FPV is zo te zien een FPV drone. Ik ben er zelf niet zo heel erg bekend mee, maar deze drones worden doorgaans gebruikt om zo snel mogelijk een parcours af te leggen. Dit houd in dat de drone een stuk sneller zal reageren op stuur acties. Door dit 'agressievere' stuur gedrag, en het missen van een GPS, lijkt het me inderdaad een stuk moeilijker om deze drone stil te laten hoveren.
Er zijn wel verschillende moeilijkheden in te stellen van makkelijk tot expert. Ik weet niet waar je hem nu op hebt staan, maar misschien kun je hem nog een standje gemakkelijker instellen.