Drone beschoten

Barend de lange

New Member
Lid geworden
26 nov 2017
Berichten
12
Waarderingsscore
4
Punten
3
Leeftijd
48
Locatie
Vlissingen
vandaag is mijn drone beschoten. In Slovenië met een luchtbuks en nu is de rechterachterarm stuk.

De poot hangt los, kan wel nog vliegen maar klikt niet meer en valt naar beneden.

Kan dit gefixed worden? En wie kan dit het beste in nederland?

Erg lompe actie en ook onverwachts, 2 min in de lucht en dan dit. :-(
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
vandaag is mijn drone beschoten. In Slovenië met een luchtbuks en nu is de rechterachterarm stuk.

De poot hangt los, kan wel nog vliegen maar klikt niet meer en valt naar beneden.

Kan dit gefixed worden? En wie kan dit het beste in nederland?

Erg lompe actie en ook onverwachts, 2 min in de lucht en dan dit. :-(

Maak eens foto kijk ik of ik je helpen kan


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Foto uploaden vanaf iPhone is geen doen (te groot), zal achter de pc dit weekend even doen!

Thanks voor de reacties en zal met dji en droneland contacten
 
vandaag is mijn drone beschoten. In Slovenië met een luchtbuks en nu is de rechterachterarm stuk.

De poot hangt los, kan wel nog vliegen maar klikt niet meer en valt naar beneden.

Kan dit gefixed worden? En wie kan dit het beste in nederland?

Erg lompe actie en ook onverwachts, 2 min in de lucht en dan dit. :-(
 
vandaag is mijn drone beschoten. In Slovenië met een luchtbuks en nu is de rechterachterarm stuk.

De poot hangt los, kan wel nog vliegen maar klikt niet meer en valt naar beneden.

Kan dit gefixed worden? En wie kan dit het beste in nederland?

Erg lompe actie en ook onverwachts, 2 min in de lucht en dan dit. :-(
 
Beste,
Ik zou je graag helpen met jou probleem, maar kan je mij enkele foto´s doorsturen waarop precies te zien is wat er eigenlijk allemaal stuk is?
Je kan middels wat speurwerk, waarbij ik je graag wil helpen, op youtube heel veel dingen zelf repareren. Maar zoals reeds gezegd in eerdere reactie´s: blijf weg bij Toemen!!!! Ik ben daar na een crash met mijn Phantom 4 geweest en kwam daar buiten met een berg onkosten aan mijn broek en een occasie gimbal die heel amateuristisch in elkaar geprutst was.
Verder veel succes toegewenst kerel.
 
Beetje jammer dat er veel mensen op dit forum om hulp vragen en er heel weinig respons is dat opgelost is

Verzonden met mijn SM-G903F en de Dronepilots.nl app
 
Goed punt! Inmiddels is hij onderweg naar Nuth om gefixed te worden door dji! Zal de afloop hier posten!
 
  • Leuk
Waarderingen: PHTB
Beste,
Ik zou je graag helpen met jou probleem, maar kan je mij enkele foto´s doorsturen waarop precies te zien is wat er eigenlijk allemaal stuk is?
Je kan middels wat speurwerk, waarbij ik je graag wil helpen, op youtube heel veel dingen zelf repareren. Maar zoals reeds gezegd in eerdere reactie´s: blijf weg bij Toemen!!!! Ik ben daar na een crash met mijn Phantom 4 geweest en kwam daar buiten met een berg onkosten aan mijn broek en een occasie gimbal die heel amateuristisch in elkaar geprutst was.
Verder veel succes toegewenst kerel.

Thanks! Inmiddels is hij voor fix naar dji! Eens kijken wat het kost, mocht dat enorm tegenvallen (orde grote >400 euro) dan ga ik zeker even contacten met je! Thanks
 
Goed het verhaal om af te sluiten.. Naar DJI gestuurd en paar dagen later kreeg ik al een offerte om te repareren. Een arm kost 19 euro, 50 euro arbeidsloon en wat BTW, 93 euro te betalen. Direct gedaan en maandag werd de drone via UPS aangeboden. Ik was niet thuis dus vandaag opgehaald en wat blijkt. Een spiksplinternieuwe drone. Alle plasticjes zaten er nog aan of op.

Super tevreden met de service van DJI; snelle analyse offerte en terugsturen. Als het dan ook nog een nieuwe drone is, helemaal happy! Goede afsluiting van een rot ervaring!
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Voor dat geld kun je je drone nog eens laten beschieten en hebben wij een mooi verhaal op het forum. :D