Drone Cinematografie

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

thimotheeyy

New Member
Lid geworden
13 jul 2019
Berichten
29
Waarderingsscore
25
Punten
3
Leeftijd
33
Locatie
Emmeloord
Goedendag Allen,


Twee maanden geleden heb ik een DJI Mavic 2 Zoom gekocht en daarmee leren vliegen, filmen en fotograferen in manuele instellingen. Wat er ook bij komt is leren editen in Premiere Pro. Allemaal reuze interessant maar ook intensief en lang niet altijd makkelijk. Ik wil me hierin blijven ontwikkelen.

Met deze post wil ik om jullie steun vragen voor het volgende waar ik mee gestart ben; Mijn Youtube kanaal Drone Cinematography. De bedoeling is dat op deze plek alles, hierboven beschreven, bij elkaar komt.

Concreet wil ik op dit kanaal video's van steden/dorpen, natuur, individuele gebouwen en agricultuur laten zien [Voornamelijk in nederland]. Er staan inmiddels al een aantal video's op en ik zal proberen regelmatig nieuwe video's te plaatsen.

Ik vroeg eerder om steun. Dit kun je doen door, als je de video's mooi vind, je te abonneren op het YouTube kanaal. Daarvoor alvast bedankt... :)


Met vriendelijke groet,
thimotheeyy
 
Beide links doen het niet, althans niet bij mij. Als je echt goede filmpjes maakt komen de likes vanzelf hoor. Om likes vragen schiet vaak niet op, goed bedoeld hoor


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app