Drone Fanatics meeting 23 augustus: Molen van de Polder Westbroek

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Albert Kok

Member
Lid geworden
21 feb 2019
Berichten
36
Waarderingsscore
40
Punten
18
Leeftijd
44
Locatie
Nieuwegein
Website
www.dronefanatics.nl
Zondag 23 augustus 2020 om 13:00 gaan we een rondje vliegen bij Molen van de Polder Westbroek! Dit zijn twee prachtige molens in Oud Zuilen. Kom je ook?

Navigatieadres:
Nedereindsevaart 3
3611AV Oud Zuilen

We hebben met de molenaars afgesproken om buiten de hekken te blijven staan. Gelieve dit ook te doen. Bedankt!



Meer info:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr en rcee
Nu nog hopen op droog, niet te heet weer, met niet te veel wind. Dan fiets ik er waarschijnlijk ook even heen.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Albert Kok
Daar hoop ik ook ontzettend op, en dan vooral geen regen. Ik blijf het zeggen, het is een Russische roulette om verder dan een week vooruit te plannen, haha. Op zo'n mooie locatie met molens willen we natuurlijk liefst gunstige weersomstandigheden voor een paar mooie shots.
 
Laatst bewerkt:
Eens kijken of ik een mooi scenario kan voorbereiden in Dronelink, om te zien of/hoe de Mini dat dan doet.
 
Nog niet aan Dronelink toegekomen. Hoop nu vooral dat het niet te hard gaat waaien voor de Mini/Spark (zoals nu voorspeld), en dat het droog blijft..
 
Het was kort maar wel even leuk zo. Batterijtjes Spark leeg, en voor de Mini waait het me net even te hard om me echt lekker te voelen. Bovendien voelde ik wat spatjes en zag ik een waarschuwing van Buienradar. Tot een volgende keer weer? Ik kom zeker nog eens vliegen op dit mooie plekje bij beter weer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Albert Kok en Stickybit
Ik stond al te kijken waar je gebleven was haha. Er zijn nog aardig wat mensen maar ik denk dat de lucht niet meer ophelderd. Het is gelukkig wel 10 minuten redelijk zonnig geweest. Edit: het klaarde nog redelijk op!
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het erg gezellig en kom graag weer naar een volgende meeting!

De inflight maximale windstoot van 1 van de 4 vluchten die ik vandaag deed was 48 km/uur. Bij de andere vluchten was dit steeds tussen 33 en 39. Het werd dus na de kleine bui die we tussendoor kregen, daadwerkelijk beter weer!

Mooie locatie uitgekozen in ieder geval! Ik ga nu even door de beelden spitten en mogelijk plaats ik er een paar later hier nog.