Drone foto's plaatsen op FB

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Ja, klopt. Het kleurrijke boeket van wetgeving. :confused:

Voor wat betreft je inkomen en de regeltjes die daar weer allemaal voor gelden ben je ongetwijfeld goed voorgelicht. Daar zit ik wat minder in, maar het klinkt heel allemaal heel aannemelijk. Alleen... als luchtruimgebruiker heb je ook te maken met de luchtvaartwet en die zegt dat je niks commercieels mag doen zonder commercieel brevet. Voor drones dus minimaal ROC-light.

Het staat overigens wèl allemaal zwart op wit, alleen dan moet je het héle wetboek lezen, inclusief alle publicaties in de Staatscourant. Tegen de tijd dat je die uit hebt, mag je met pensioen. :eek:
(En toch wordt iedere Nederlander geacht de wet te kennen:rolleyes:)
 
@Sjakie[/USER]: excuses voor mijn overdadig chagrijnige reactie eerder. Ik heb wat andere dingen in mijn leven waar ik niet blij mee ben en die had ik niet op jou moeten afreageren. Sorry.
Er was me geen chagrijn opgevallen en al zeker niet zo opgevat. Je geeft zakelijk en duidelijk je uitleg. Waar ik veel van opsteek en je eerder voor wil bedanken dan dat ik ga mekkeren over 'de toon' waarop je communiceert. Bedankt dus. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric-Jan