Drone hindert trauma helicopter

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Nou wat een mafklapper, die is op zo veel manieren fout bezig.
*Waar is de molenaar met z'n luchtbuks, als je 'm nodig hebt
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier een filmpje van iemand die drone uit de lucht schiet maar krijg hem niet geupload :-(
Zoek op Youtube op 'shoot drone' en je vindt meerdere filmpjes waarbij drones uit de lucht geschoten worden.
 
Ja beste Delphi, sommige gebruiken wel erge grove taal om zich uit te drukken, kennelijk is hun vocabulair onvoldoende ontwikkeld. Jammer, want daar leent dit forum zich niet voor. Laat Wiebe daar ook eens iets over zeggen, want het eigenlijk is het “zijn forum”. Dit forum leent zich, om er van te leren en elkaar te informeren.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi
Zou het trouwens niet doen
Ten eerste kun je zo niet vliegen
Ten tweede krijg jij de schuld en de schadeclaim en niet jij

Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Peter Ferex
Beste Peter, dit heeft niets met intelligentie te maken, maar met hoe je je uitdrukt. Je gebruikt vaak woorden, die niet passen in dit forum. Door jouw tekst gebruik verlaag je het nivo en daar zit naar mijn mening niemand op te wachten. Ik begrijp jouw ergernis omtrent bepaalde gebeurtenissen, maar daarover is geen schuttingtaal voor nodig.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Jij bent een kenmerkend voorbeeld van hoe men zich heden ten dage uitdrukt in bepaalde fora.
Niemand leert hier iets van, het genoegen is geheel en al aan de afzender.
Soit et fini.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt:
Jij bent een kenmerkend voorbeeld van hoe men zich heden ten dage uitdrukt in bepaalde fora.
Niemand leert hier iets van, het genoegen is geheel aan de afzender.
Soit et fini.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.