Drone kwijt Son en Breugel

AppieH

New Member
Lid geworden
1 dec 2021
Berichten
26
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
75
Locatie
Tilburg
Na een totaal van 128 vluchten en 11,9 uur gevlogen met 51,4 km ben ik mijn drone kwijt. ik heb een top van een boom geraakt en toen heb ik hem niet meer kunnen volgen. Find my drone werkt niet want dan zegt hij Aircraft not connected. Ik weet niet hoe ik die laatste vlucht van uit mijn Flight Data Center kan halen om hem hier bij te zetten. Alle hulp is welkom.
 
Wat voor drone is het?
 
Ligt ie niet op de laatst bekende plek waar je nog verbinding had, want bij een not connected zou hij niet verder moeten vliegen. Of misschien hangt ie daar in een boom?

Bovendien heb je voor de Find My Drone toch geen actieve verbinding nodig?
 
Ligt ie niet op de laatst bekende plek waar je nog verbinding had, want bij een not connected zou hij niet verder moeten vliegen. Of misschien hangt ie daar in een boom?

Bovendien heb je voor de Find My Drone toch geen actieve verbinding nodig?
Ik ben al 3 keer terug gewest om te zoeken. Met find my drone zou je ook de navigatieverlichting aan moeten kunnen zetten, Start flashing and beeping maar dat werkt niet meer.
 
Met find my drone zou je ook de navigatieverlichting aan moeten kunnen zetten, Start flashing and beeping maar dat werkt niet meer.
Ja, dat klopt. Voor die functies heb je een verbinding nodig. Maar verder geeft deze functie wel aan wat de laatst bekende positie is.
 
Ja, dat klopt. Voor die functies heb je een verbinding nodig. Maar verder geeft deze functie wel aan wat de laatst bekende positie is.
Ja die positie heb ik wel maar deze is niet zo precies hoor. ik heb op mijn DJI Fly app de laatste vlucht staan in het Flight data center, en die wou ik graag hier zetten maar ik weet niet hoe?
 
ik heb op mijn DJI Fly app de laatste vlucht staan in het Flight data center, en die wou ik graag hier zetten maar ik weet niet hoe?
Dat is inderdaad wat lastig. Ik heb een Android telefoon en zou daarvoor dan een schermrecorder app (vind je in de Play store) gebruiken om de opname te maken. Daarna zou je dan de gemaakte video vanuit YouTube kunnen delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: AppieH
Ellendig is dat. Ik weet niet hoe de accu vergrendeld zit maar als die er bij de crash uitgevallen is (wat bij bv de mini2 kan gebeuren) is de connectie ook weg. Dan zou de drone nog ongeveer bij de boom moeten liggen.
2: wanneer door de crash eerst een fly-away is ontstaan waarna de accu losgeraakt is, zul je in een grotere cirkel moeten zoeken.
Ellendig blijft het.

Veel succes ermee!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: AppieH