Drone laat terminaal zieken droomplek bezoeken

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.326
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl

Voor veel mensen die in een hospice belanden is het uitzicht uit het raam het laatste wat ze zullen zien anders dan hun bed en hun dierbaren. Als het aan de Amerikaanse ondernemer Tom Davis ligt komt daar verandering in, en kunnen terminaal zieken dankzij drones nog één keer hun favoriete bestemmingen beleven alsof ze er zelf zijn.

Lees verder
 
  • Leuk
Waarderingen: Chris
Geweldig initiatief!

Ik heb zoiets met mijn vliegtuig gedaan voor mijn vader, maar dan zonder de live stream. Nou is Ameland ook niet zo heel erg groot en ik wist natuurlijk vantevoren al waar zijn interesses naar uit zouden gaan. Voor zijn 80e verjaardag heb ik hem een DVD met "Ameland vanuit de lucht" en een Nobeltje kado gedaan. Hij heeft het er bijna een jaar lang, iedere keer weer over gehad, zoveel indruk had dat gemaakt. Hij is net geen 81 geworden...
Op het moment van het maken van de video had ik geen idee dat dat zó veel voor hem zou betekenen. En al helemaal niet dat het zó veel voor mij zou betekenen nu hij er niet meer is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chris
Wiebe, dit is erg mooi van deze mensen. Mocht ik wat kunnen betekenen voor ieman, dan zou ik dat zeker doen. Mijn home-base is Flevoland. Zijn er nog meer dronepiloten met een hart?