Drone piloten gezocht voor evenement 'Start Moving'

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Ferhat

New Member
Lid geworden
30 mei 2018
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
32
Locatie
Nijmegen
Goedemorgen,

Ik organiseer in Wijchen zaterdag 2 juni a.s. de logistieke dag 'Start Moving'. Tijdens deze dag willen we de verschillende logistieke bedrijven in de spotlight zetten en jongeren laten zien dat een studie in deze richting zeker ook leuke kanten heeft!

Voor een van de logistieke bedrijven willen we graag een paar drones inzetten voor een drone race. Hiervoor hebben we dus ook drone piloten nodig! Wat vragen we precies:

- Je bent beschikbaar tussen 10:00 -16:00,
- Je bent in het bezit van een drone die je mee kunt nemen,
- Je drone kan (lichte) pakketjes verplaatsen.

Hier is natuurlijk per piloot een vergoeding voor beschikbaar, maar neem gerust contact met mij op voor de details bij interesse!

Dit kan via:
E-mail; ferhat@agency-x.nl
Tel: 06-83203048

Ik hoor graag je reactie.
Cheers!

Ferhat
 
Hallo Ferhat,

Let even op het volgende, aangezien het (in opdracht) vliegen met drones aan een aantal regels is gebonden.

- als je een demonstratie met drone racing wilt geven, let dan op de veiligheid (veiligheidsnetten rondom en boven het racegebied)
- er mag in de buitenlucht niet met drones nabij bebouwing en mensen worden gevlogen (tenzij er dus sprake is van netten rondom en boven het parcours)
- recreatieve dronepiloten mogen niet zomaar een vergoeding aannemen als er in de buitenlucht wordt gevlogen, want dan is er sprake van beroepsmatig gebruik en dan moet men beschikken over de juiste papieren

Dat gezegd hebbende, ik weet misschien iemand die je kan helpen met het regelen van e.e.a., ik geef je contactgegevens aan die persoon door.