Drone regels Brussels Airlines

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

L.Stok

New Member
Lid geworden
5 jul 2022
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
20
Locatie
nederland
Hey beste mede drone liefhebber,

Aanstaande Oktober ga ik naar Kreta en zou daar natuurlijk maar al te graag beelden willen maken met mijn DJI mini 2. Nu loop ik echter tegen een probleem aan, ik vlieg met Brussels Airlines vanuit Brussel natuurlijk. Helaas zie ik nergens op hun site beschreven staan of je een drone mee mag nemen in je handbagage, ik beschik over een lipo safe bag. Op hun site zie ik de onderstaande tabel met Wh waardes volgens de formule kom ik uit op 2,250 x 7,7 = 17,33 Wh. Dus als ik het goed begrijp mag ik deze batterijen meevoeren in de handbagage?

Ik hoor graag of een van jullie hier ervaring mee heeft gehad!

Groetjes
 

Bijlagen

  • 1657046503109.png
    1657046503109.png
    88,3 KB · Weergaven: 29
Waarom niet even contact opnemen met de maatschappij zelf? Dan hoor je het uit de eerste hand en weet je het zeker.
 
Kijk eens op www.DroneOpReis.nl Daar staat ook een hoofdstukje met Airliners. Alles is 100% up-to-date. Echt een aanrader voor iedereen die zijn/haar Drone meeneemt naar het buitenland.
Spijtig dat deze website niet aan de regels voldoet.
Privacy - cookiebeleid - persoonsgegevensverwerking, ontbreken van een correcte cookie melding.
E-commerce voorwaarden, garantie, retour,..
Niet conform de EU wetgeving als de Nederlandse wetgeving.
Alle signalen om deze website als onbetrouwbaar te vinden zijn aanwezig.

Er is ondertussen snel een(niet correct) privacy en cookie beleid in elkaar geflanst en op de site geplaatst.
Cookie melding is nog steeds strijdig met de wetgeving, er worden ook youtube en jouwweb cookies geplaatst zonder daarvoor expliciete eerst toestemming te vragen zoals het hoort te zijn.
E-commerce is strijdig met de wetgeving.
 
Laatst bewerkt: