Drone verloren in Hitland.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Casper Krook

New Member
Lid geworden
10 mrt 2021
Berichten
11
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
19
Locatie
Capelle aan den IJssel
Hoi allemaal. Mijn drone is in een sloot gevlogen. We hebben van alles geprobeerd, inclusief magneetvissen (mijn moeder heeft er direct eentje voor mij besteld). Het gebied waar hij ligt is ongeveer 5 x 10 meter met een zeer drassige bodem. We zijn drie keer terug gegaan om te zien of we hem konden vinden maar helaas. :mad:
 
  • Verdrietig
Waarderingen: SnitserNL
Waar in Hitland? Woon daar (in het weekend) naast dus kan mijn ogen wel openhouden. Misschien even een foto van bovenaf opzoeken en markeren. Is nogal een flink gebied namelijk... Hitland, Capelle aan den IJssel bedoel je neem ik aan?
 
Hoi Melvee. Ik woon in Capelle aan den IJssel direct aan Hitland.

De drone is in een de plas gevallen bij een speelweide met houten speeltuigen. De naam is Speeltuin Hitland Noord. Ik vraag mij dan ook af, hoe graag ik het ook wil, of je hem dan kan zien. Waar ik echt van baal is dat er best dure en nieuwe motoren en fc op zaten. Ook het frame was nieuw.

Wel erg aardig van je aanbod. Dank je wel.

Ik heb een foto vanuit Google gemaakt van de plek maar krijg deze op een of ander wijze niet geüpload omdat ik steeds de melding krijg dat hij te groot zou zijn. Krijg hem echter niet kleiner. Mocht je alsnog hem willen hebben dan kan ik hem alsnog via email naar je sturen.

Komende van de parkeerplaats bij deze speeltuin zie je links aan rij bomen. Direct na de laatste boom is het rechts daarvan in de sloot geraakt.

Dank je wel, Casper