Drone vernieuwen van Mavic Pro 1 naar Mavic Air 2 verstandig?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Arnold1977

New Member
Lid geworden
10 feb 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Apeldoorn
Hallo mede vliegers, ik overweeg over te stappen van de Mavic Pro1 naar een Mavic Air 2. Kan iemand mij vertellen of dit verstandig is op dit moment of moet ik wachten tot na de overgangsperiode ivm de CE keurmerken en wat zijn jullie ervaringen met de Mavic Air 2.
 
Sorry, ik heb geen ervaring met de drone, maar zou zelf wel willen upgraden naar andere drone. Heb besloten te wachten tot dat er een geschikte drone met juiste Cx CE komt, teneinde te voorkomen dat ik tzt in A3 terechtkom, hetgeen mij teveel beperkingen oplegt tav afstand gebouwen en incidenteel over mensen.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Oom-Pilot
Momenteel enkel drones kopen met Cx label (zijn die er al) of iets waar je zeker van bent dat het altijd in A1 gaat blijven - dus, <250gr zoals de Dji mavic mini 2 of Dji mini 2
 
Ik heb de mavic air 2 en ben er zeer content mee. Maar idd ben je over 2 jaar beperkt in je vlieggebied. Ben je niet van plan om er zo lang mee te doen dan vind ik de MA2 zeker een aanrader. Mocht je andere nog prima voldoen en ben je van plan je nieuwe jaren te gebruiken dan zou ik persoonlijk wachten tot de nieuwe Cx drones er zijn..
 
  • Leuk
Waarderingen: TonioRoffo