Drone zones app

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

rluxenburg

New Member
Lid geworden
1 jul 2019
Berichten
19
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
49
Locatie
Limburg
Ik heb de app drone zones geïnstalleerd om eens te kijken of er bij mij in de buurt leuke gebieden zijn om te vliegen maar nu valt mij op dat er wel veel plekken worden aangegeven maar dat deze volgens mij gewoon in een no fly zone liggen of zie ik het fout? zie bvb plek hieronder.

50°58'28.6"N 5°58'29.6"E
Schinveld
Google Maps

Naar mijn weten moet ik richting landgraaf Kerkrade om buiten de no fly zone te komen, of de andere kant richting Echt.
359a1ce02a03642350787e58f89777bf.jpg
 
Ik zit ook net te kijken maar volgens mij klopt die app niet in Rotterdam zie ik verschillende locaties op de kaart waaronder Zestienhoven! Ik haal die app er maar weer af ik weet zat locaties waa je wel mag vliegen!IMG_2440.JPG


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik gebruik de app van ASR verzekeringen, voor no Fly zones. Bevalt prima.


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor de info die had ik ook al gevonden maar voor te kijken of ik ergens mag vliegen gebruik ik airmap die werkt ook in het buitenland.
Ik zoek.eigelijk meer een app waar ik leuke locaties kan vinden om te vliegen daarom had ik de drone zones geïnstalleerd daar staan een hoop plekjes in met tekst en foto's alleen viel mij op dat dat er best veel reviews van plekken zijn die in een ctr zone vallen.
 
Inderdaad zelf een betrouwbare bron bekijken. Heb hetzelfde in mijn site gezet omdat ik het leuk vind om sites te bouwen. Was een experimentje voor mijzelf, helaas te weinig bezoekers maar toch leuk. Site is niet commercieel. www.dronespotter.nl


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app