droneguide map bijna overal rood

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Wes56

Active Member
Lid geworden
7 nov 2020
Berichten
300
Waarderingsscore
154
Punten
43
Leeftijd
42
Locatie
Belgie
Er is al een week veel rood op de droneguide map. Hopelijk blijft dit niet zo, want dan hebben we nog weinig plekjes op te vliegen.
droneguide.jpg
 
  • Wow
Waarderingen: Sjakie
Zoals ik in een vorig topic al geschreven heb: Met droneguide is er iets raar aan de hand momenteel. Je moet eens rechts bovenaan klikken op filteren en dan kies je filter geozones obv hoogte. Verander van ft naar M en kies dan 120m. Dan krijg een veel beter/correcter beeld en mag je op veel meer plaatsen vliegen
 
  • Leuk
Waarderingen: Wes56
Correct. Dus gewoon de hoogte op 120 zetten. Dan ziet het er terug ‘normaal’ uit. Is een softwarefout. Er wordt aan gewerkt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wes56 en Pdrke
Zoals ik in een vorig topic al geschreven heb: Met droneguide is er iets raar aan de hand momenteel.
Mijn excuses. Had ik niet gezien. Bedankt voor de tip.
 
Correct. Dus gewoon de hoogte op 120 zetten. Dan ziet het er terug ‘normaal’ uit. Is een softwarefout. Er wordt aan gewerkt.
Zeker dat dit een softwarefout is? Op zich vind ik het wel ok zo. Je moet het gewoon weten van die filter. Als ik nu ga filteren dan krijg ik een gunstigere kaart dat een tijd terug. Er was altijd een zone/strook KOKSIJDE CLIMB-OUT van koksijde tot heuvelland. Die heb ik niet wanneer ik filter.droneguide120.jpg
 
De kaart ziet er wel extra ‘leeg’ uit vandaag. Is toch wel uitzonderlijk. En ja moet toch een fout zijn want het kan toch niet dat je elke keer opnieuw de hoogte moet instellen. Btw. Deze kaart heet Droneguide toch? Max hoogte 120m is dan de standaard.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom10