Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Marcovski

New Member
Lid geworden
14 aug 2017
Berichten
4
Waarderingsscore
5
Punten
3
Leeftijd
56
Locatie
Den Bosch
Ik heb enkele maanden geleden mijn Mavic besteld bij Dronekenner.nl Op andere reviews elders op internet zag ik al alleen maar positieve verhalen. Aangezien de Mavic op dat moment niet uit voorraad leverbaar was heb ik een aanbetaling gedaan op een Fly-more combo van 129 euro. Ik werd de week daarna keurig op de hoogte gehouden over hoe de bestelling er voor stond. Pas toen ik de werkelijke trace had van de zending heb ik de rest van het bedrag betaald en een paar dagen werd de Mavic keurig afgeleverd. Ik heb er een DJI care refresh bij besteld en ik ben zo stom geweest om deze niet binnen 48 uur na online activatie van de Mavic bij DJI aan te melden. De procedure die dan volgt is best ingewikkeld want je moet dan een conformatie video maken waarin je een lijst van handelingen af moet werken. Ik heb hier van Herman van Drone kenner volledige ondersteuning van gehad en we hebben samen de video opgenomen aangezien het moeilijk is om in je eentje te filmen en de lijst met vliegbewegingen, calibraties etc e werken. Maar ook voor andere kleine probleempjes of vragen is hij altijd bereikbaar via de chat of telefoon. Geen moment heb ik ervaren dat mijn beroep op zijn feedback te veel was, sterker nog als je niet oppast zit je zo een kwartier met hem aan de telefoon :D Ik heb werkelijk een zeer goede after sales service ervaren en eigenlijk nog steeds. Je kunt ook echt merken dat Dronekenner.nl niet draait om geld en omzetcijfers maar uit pure passie en interesse voor deze leuke hobby. Ik zou een ieder hier dronekenner.nl van harte aanbevelen.

Overigens leverde de confirmatie voor DJI ook een leuke dag vliegen op. Een leuke en leerzame dag, ook nog kennis gemaakt met de Spark. Zie hier bijgevoegde foto die ik gemaakt heb van ons met de Mavic.

thumb_179658580af5289b_1504436242000.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: BobvdM en DGA_NL
Ik heb al wat langer mijn Mavic in huis. Deze heb ik ook via Dronekenner besteld gehad. En ik moet zeggen dat ook ik alleen maar positieve ervaringen heb. Het klopt dat als je niet oppast zo een hele tijd met Herman aan de lijn zit. Een en al behulpzaamheid.
 
Same here, zowel de Spark als de Mavic Air via Dronekenner.nl besteld en ben alleen maar positief!
 
Ook ik heb alleen maar zeer positieve ervaringen met Herman van Dronekenner .


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb daar die fly-morekit/set besteld die er de volgende dag was. dus das wel fijn. Prima service.