Droneland Almere

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

VikingRider 01

Active Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
343
Waarderingsscore
116
Punten
43
Leeftijd
73
ik ben niet zo op reviews, goede of slecht. Maar voor Droneland Almere maak ik een uitzondering.
Een tijdje geleden. vloog één van mijn mensen een drone totalloss en heeft geprobeerd om de drone weer te herstellen, maar zonder succes. De technici van Droneland hebben het vogeltje weer in elkaar gezet en vliegt nu weer perfect! Én nu nog het mooiste: super snel klaar en tegen een zeer schappelijke prijs.
Het vogeltje is omgedoopt in "Phoenix" of te wel "Uit de as herrezen". Droneland zit in nog geen 10 minuten lopen van mijn huis, dus nu mijn hoofdleverancier.

28736582685_08c45a6b7c_b.jpg
 
De technici van Droneland zijn inderdaad heel sterk! Ik heb een gelijkaardige ervaring gehad.
 
Ik wacht op mijn mavic pro fly more combo en haal m persoonlijk op als ie binnen is. na 1 slechte ervaring bij Droneland ( reparatie drone kwijt)alleen maar super goed geholpen. al moet ik 1,5 uur rijden naar Almere, heb het er graag voor over. Ohja die drone die kwijt was hebben ze vergoed en nieuwe phantom voor een zeer scherpe prijs

Marcel
 
Ik heb van de week een DJI mini 3 bij Droneland gekocht. Op de vragen die ik voor- en achteraf heb gesteld kreeg ik heel snel antwoord. Prima service en snelle levering!
 
ik sluit me bij de vorige draadjes aan.
Na een eerdere hele goede ervaring, jaren geleden, had ik gezegd, mijn volgende drone bij hen te kopen.
Min of meer gedwongen door de nieuwe regels (Phantom P4P, A3), was het zover.
Ook dit keer weer fantastisch geholpen. Complimenten !!!