Droneshow Australië valt letterlijk in het water: €65.000 schade

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.281
Waarderingsscore
2.919
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Droneshow Australië valt letterlijk in het water: €65.000 schade

Een droneshow met Kerstmis als thema die werd opgevoerd in de Australische stad Perth is afgelopen zondag letterlijk voor een deel in het water gevallen. Rond de vijftig drones stortten tijdens de voorstelling om een nog onbekende reden in de ondergelegen Swan River. Volgens de directeur van het droneshowbedrijf bedraagt de schade rond de 100.000 Australische dollar.

Lees verder
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: Ivy en Sjakie
Bij de opening van het WK in Qatar is ook een droneshow gegeven. Als boycot plaats ik er geen video van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Janosh
Bij de opening van het WK in Qatar is ook een droneshow gegeven. Als boycot plaats ik er geen video van.
I know. En de kerel die de shows in Qatar runt vindt het maar niks dat er kritische artikelen in de media verschijnen over droneshows die misgaan. Het zou 'schadelijk' zijn als mensen die erover schrijven 'geen verstand van de technologie hebben'.
 
I know. En de kerel die de shows in Qatar runt vindt het maar niks dat er kritische artikelen in de media verschijnen over droneshows die misgaan. Het zou 'schadelijk' zijn als mensen die erover schrijven 'geen verstand van de technologie hebben'.
Ik had bíjna een Twitter account aangemaakt om op zijn achterlijke bericht te reageren. Maar ik heb me kunnen beheersen.
 
  • Haha
Waarderingen: Ivy en wdejager