Een vlieglocatie in Lelystad

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Robje54

Member
Lid geworden
28 sep 2018
Berichten
59
Waarderingsscore
11
Punten
8
Leeftijd
69
Locatie
Lelystad
Hallo,
Heeft iemand een idee waar, locatie, in Lelystad drone vliegers vliegen?
 
Hoi, ik vlieg ook sinds kort in Lelystad. Maar nog nooit met groepen o.i.d. gevlogen.
Knardijk richting sluis, veldje voor de Batavia haven naast Vliegent Hert en IJsselmeerdijk richting de nieuwe overslag haven/Flevocentrale. En er zijn vast nog meer mooi plekken.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ja , die schitterende locatie, vlakbij die boot in de Batavia haven. Prachtig gedaan.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Broertje
Bedankt voor jullie reactie.
Uiteraard zitten daar leuke locaties bij die jullie noemden en daar ga ik ook een keer kijken.
Zelf heb ik op faceboek gezocht en er is hier in Lelystad een drone clubje "Drone Club Lelystad".
Ik heb mij daar aangemeld en heb met een paar mensen contact via WhatsApp.
Deze hadden ook een zeer mooie locatie waar ze wel eens vliegen en dat is achter de SGL, een groot veld
groter dan een voetbal veld van, zeer kort gemaaid, gras. Als ik ga vliegen in het weekend maak ik dat bekend op
WhatsApp en dan komt er wel (of niet) een reactie van anderen die dan ook komen.
Vliegen met meerdere is ook gezellig en ervaringen delen toch?
Misschien ook wat voor jullie?
 
Bedankt voor jullie reactie.
Uiteraard zitten daar leuke locaties bij die jullie noemden en daar ga ik ook een keer kijken.
Zelf heb ik op faceboek gezocht en er is hier in Lelystad een drone clubje "Drone Club Lelystad".
Ik heb mij daar aangemeld en heb met een paar mensen contact via WhatsApp.
Deze hadden ook een zeer mooie locatie waar ze wel eens vliegen en dat is achter de SGL, een groot veld
groter dan een voetbal veld van, zeer kort gemaaid, gras. Als ik ga vliegen in het weekend maak ik dat bekend op
WhatsApp en dan komt er wel (of niet) een reactie van anderen die dan ook komen.
Vliegen met meerdere is ook gezellig en ervaringen delen toch?
Misschien ook wat voor jullie?
Goede dag. Een vraag mag je vliegen achter de SGL? Is toch binnen de bebouwde kom? Ja, ik zoek ook nog geschikte locatie, alleen wil geen prent

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Hoi Yorick,
Toen ik dat stukje schreef was ik net begonnen met een drone. Ik was toen nog niet zo op de hoogte van regels en wetgeving.
Nu wel en je hebt gelijk, het is in de bebouwde kom.
 
Hoi Yorick,
Toen ik dat stukje schreef was ik net begonnen met een drone. Ik was toen nog niet zo op de hoogte van regels en wetgeving.
Nu wel en je hebt gelijk, het is in de bebouwde kom.
Waar vliegen jullie nu meestal?

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Nu momenteel niet, winterstop haha. Momenteel is het rustig met vliegen en eerlijk gezegd hebben we daar nog niet met elkaar over gehad over een andere locatie.
Ik zou zeggen meld je aan op Facebook zoals ik hierboven heb beschreven en dan, als je wil, kan je ook via Whatsapp berichten meekijken die wij onderling met elkaar delen zoals op een locatie gaan vliegen. Als ik ga vliegen zet ik dat op Whatsapp in de ochtend met een tijd en locatie waar ik ga vliegen, meestal dan in de middag. Zodoende hebben anderen die dan ook willen nog de tijd om de batterijen op te laden.
 
Nu momenteel niet, winterstop haha. Momenteel is het rustig met vliegen en eerlijk gezegd hebben we daar nog niet met elkaar over gehad over een andere locatie.
Ik zou zeggen meld je aan op Facebook zoals ik hierboven heb beschreven en dan, als je wil, kan je ook via Whatsapp berichten meekijken die wij onderling met elkaar delen zoals op een locatie gaan vliegen. Als ik ga vliegen zet ik dat op Whatsapp in de ochtend met een tijd en locatie waar ik ga vliegen, meestal dan in de middag. Zodoende hebben anderen die dan ook willen nog de tijd om de batterijen op te laden.
Ben lid geworden. En graag hoor ik het

Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app
 
Ben lid geworden. En graag hoor ik het

Zal er waarschijnlijk niet iedere keer bij zijn, maar ik heb net ook op de aanmeldknop gedrukt. Lidmaatschap van Drone Fanatics (dergelijke groep midden Nederland) heeft ook al aardige keren samen vliegen opgeleverd.