Eindelijk een drone gekocht dus maar even me netjes voorstellen.

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

The digital hunter

New Member
Lid geworden
18 okt 2020
Berichten
16
Waarderingsscore
3
Punten
3
Leeftijd
67
Locatie
Kersbeek-Miskom (België)
Dag beste drone piloten en pilotes,

Ik ben Ronald,

63 jaar jong/oud en kom uit Vlaams-Brabant (België)

Mijn hobby's zijn fotografie en het houden van Japanse koi's.

Fotografie doe ik sinds een paar jaar en daarbij gebruik ik de nicknaam 'The digital hunter en achter deze link zitten een klein deeltje foto's van wat ik zoal fotografeer Ronald Ceulemans

Nu is het zo dat ik in het verleden al eens geprobeerd heb om me te gaan toe leggen op luchtfotografie maar dat is geen succes geworden.:rolleyes:
Toen was er van dronnes nog amper spraken en vooral peperduur om aan te schaffen. Dus toen maar geprobeerd om met een helikopter (geen echte,hoor;) ) te leren vliegen maar dat werd dus een regelrechte ramp.

Ondertussen is het al die jaren wel blijven knagen en ben ik terug opzoek gegaan naar wat er vandaag de dag zo al op de markt is en wat de mogelijkheden zijn om er mee te fotograferen.
Mijn keuze is een 2 dehands DJI Mavic 2 zoom geworden.
Dus bij deze zijn jullie gewaarschuwd, als er een rare vogel in de lucht hangt :eek: ben ik dat hoogstwaarschijnlijk ;)

Groetjes,
Ronald
 
ik hoop voor jou dat de regels in Belgie wat soepeler worden,want het wordt ons droners in Belgie wel moeilijk gemaakt.
Veel plezier
 
Europese droneregels gaan vanaf 31 december (met landspecifieke implementatie, zoals bijv. zonering) ook in België gelden, dus dat zou best moeten schelen met de huidige situatie in België.
 
Nou Ronald, een leuk welkom hier op dit forum hè. Zoals benoemd door peSHIR worden de regels in België hopelijk versoepeld. Welkom !


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt allemaal voor jullie welkomtsgroetjes.

Ja hopelijk worden de regeltjes inderdaad wat soepeler, want het begint wel moeilijk leven worden met al die steeds maar meer regels voor van alles en nog wat.

Op den duur wordt wordt de uitspraak 'die goede oude tijd' nog meer waarheid dan het nu al is.